کد خبر : 89355
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۲

صدرنشینی فجرسپاسی با سومین برد متوالی/ سقوط ۴ پله‌ای شهر بابک

صدرنشینی فجرسپاسی با سومین برد متوالی/ سقوط ۴ پله‌ای شهر بابک

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور(جام آزادگان)، عصر امروز با انجام ۹ دیدار همزمان برگزار شد. در دیدارهای امروز، تیم فجرسپاسی توانست یک بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به صدر جدول برسد. پیکان هم با یک گل

به گزارش گروه ورزشی حیات؛ رقابت‌های هفته سوم لیگ دسته اول باشگاه‌های فوتبال کشور(جام آزادگان)، عصر امروز با انجام ۹ دیدار همزمان برگزار شد.

در دیدارهای امروز، تیم فجرسپاسی توانست یک بر صفر نفت و گاز گچساران را شکست دهد و با کسب سومین برد متوالی به صدر جدول برسد.

پیکان هم با یک گل نیروی زمینی را شکست داد و با هفت امتیاز در رده دوم قرار گرفت. صنعت نفت آبادان هم یک بر صفر برابر شهرداری آستارا، به پیروزی رسید و هفت امتیازی شد و با توجه به تفاضل گل کمتر نسبت به پیکان در رده سوم ایستاد. مس شهربابک هم که تا قبل از این هفته در صدر جدول بود، با پذیرفتن شکست یک بر صفر برابر آریو اسلامشهر، به رده چهارم سقوط کرد.

در سایر دیدارهای هفته سوم، سایپا ۲ بر یک مقابل مس سونگون شکست خورد و مس کرمان برابر پالایش نفت بندرعباس به تساوی بدون گل رسید.

در دیگر مسابقات، داماش گیلان و بعثت کرمانشاه با تساوی صفر- صفر به کارشان پایان دادند و دیدارهای شهر راز شیراز – شهرداری نوشهر و پارس جنوبی جم- نفت مسجد سلیمان با تساوی یک – یک به پایان رسید.

منبع خبر

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn