کد خبر : 89633
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۴۸

روشن: حقدوست گفت نوار سمیعی را دارم

روشن: حقدوست گفت نوار سمیعی را دارم

پیشکسوت استقلال گفت: داوود حقدوست در جلسه‌ای به من گفت نواری از سمیعی دارم. حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در گفن و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حواشی اخیر این باشگاه گفت: این حواشی چیز تازه‌ای نیست و هرسال در حال رخ دادن است و دلیل آن هم انتخاب‌های غیرعقلانی برای مدیریت

پیشکسوت استقلال گفت: داوود حقدوست در جلسه‌ای به من گفت نواری از سمیعی دارم.

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال در گفن و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص حواشی اخیر این باشگاه گفت: این حواشی چیز تازه‌ای نیست و هرسال در حال رخ دادن است و دلیل آن هم انتخاب‌های غیرعقلانی برای مدیریت باشگاه است و هرسال می‌گوییم صدرحمت به مدیر قبلی چرا که او بهتر بود.

او ادامه داد: سال گذشته وزیر ورزش و جوانان از من، علی جباری و بهتاش فریبا خواست که در جلسه اختلافات خطیر و نکونام را حل کنیم و ظرف ۵ دقیقه پس از حرف هر کدامشان ما می‌گفتیم حق با تو است چرا که نکونام می‌گفت من فلان بازیکن را می‌خواهم چرا که او به تیم من می‌خورد ولی خطیر حاضر به جذب او نیست. ما نیز گفتیم که باشگاه باید یک کمیته فنی از افراد متخصص داشته باشد که بازیکن تایید شود و بعد از آن در کمیته‌های پزشکی، مالی و حقوقی نیز تایید شود تا باشگاه دارای یک نظم شود، اما در حال حاضر در باشگاه چنین چیزی وجود ندارد و اعضای هیئت مدیره هفته‌ای یک بار تشکیل جلسه می‌دهند و هفته‌ای ۵ میلیون تومان نیز می‌گیرند.

روشن در خصوص برگزاری نشست خبری پرحاشیه توسط داوود حقدوست مشاور مدیرعامل استقلال بیان کرد: هیچ جای دنیای مشاور مدیرعامل نشست خبری برگزار نمی‌کند. خطیر پارسال به من گفت که در باشگاه به او کمک کنم، اما با توجه به دوره‌های که دیده بودم می‌دانستم فردی که سنش بالای ۶۰ است نباید در این مسائل وارد شود و خودش را دچار عذاب کند. حقدوست پارسال با خطیر در ارتباط بود، پس از رفتن او نیز به سمیعی چسبید و مشاور او شد. من در جلسه که قرار بود سرپرست تیم انتخاب شود و گزینه‌های آن ایمان عالمی، مهدی پاشازاده و فراز فاطمی بودند داوود در گوش من گفت که من نوار سمیعی را دارم و چرا آدم باید همه ای حرف هایش را پیش هرکسی بزند.

او گفت: خطیر پارسال به من گفت رئیس سازمان فوتبال باشگاه شوم، اما من برنامه‌های این پست را برای او توضیح دادم و گفتم باید ۵ نفر آدم متخصص که نظر مخالف هم داشته باشند در این پست کمک کنند تا باشگاه سروشکلی بگیرد.

روشن در خصوص شرایط استقلال در فصل پیش رو گفت: هر باشگاهی باید برنامه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد. زمانی رئال مادرید با ستارگانی نامی همچون بکهام، زیدان، رونالدو و … نیز موفق نمی‌شد، اما تغییر نسلی درست در این تیم رخ داد و موفقیت‌ها به دنبال آن آمد. استقلال در زمان مدیریت مرحوم رضا احدی در آکادمی باشگاه بازیکنان خوبی همچون طالب لو، قربانی و … تربیت کرد و چندین سال این بازیکنان برای استقلال بازی کردند، اما الان هر سال تیم تغییر می‌کند.

روشن در خصوص جدایی کوین یامگا از استقلال، گفت: باشگاه استقلال در حق یامگا رفاقت نکرد و نباید اینگونه او را از تیم کنار می‌گذاشتند. خوب نیست بازیکنی چند بار به باشگاه برود اما مدیران جواب او را ندهند.

او در خصوص انتخاب دنیامالی به عنوان وزیر ورزش و جوانان بیان کرد: من به شخصه به آقای دنیامالی امیدوارم چرا که او سال‌ها در شهرداری پست اجرایی داشته است و طبیعتا می‌تواند وضعیت ورزشگاه‌های کشور را تغییر دهد و در مراسمی که از کشتی گیران در فدراسیون کشتی تجلیل شد او به پیشکسوتان قول داد که می‌خواهم ورزش کشور را متحول کنم. ما سال هاست AFC و FIFA را گول زدیم و می‌گفتیم این ورزشگاه متعلق به فلان تیم است و ما در این ۲ نهاد سابقه خوبی نداریم.

روشن خاطرنشان کرد: زمانی که ما زمین چمن خوب داشتیم در بحرین زمین چمنی وجود نداشت و در عربستان هم فقط یک زمین چمن مصنوعی بود که بیشتر شبیه فرش بود، اما در حال حاضر آن‌ها بهترین ورزشگاه‌ها را دارند و به تمسخر می‌گویند می‌خواهیم یک ورزشگاه برای ایرانی‌ها بسازیم.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn