حلقه مفقوده استقلال در حال حاضر آرامش است

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی حیات در خصوص شرایط استقلال در آستانه دربی اظهار کرد: به نظرم مهم‌ترین مشکل این روزهای استقلال مسائل  فنی نیست و نبود آرامش است. درگیری‌های داخلی به تیم و مجموعه و تمرکز آن ضربه می‌زند و روی مسائل فنی هم سایه می‌اندازد. تیم برای اینکه یک بازی فنی درست و حسابی داشته باشد نیاز به آرامش و تمرکز دارد اما متأسفانه شاهدیم که اتفاقاتی رخ می‌دهد که جز خودزنی معنی دیگری ندارد. افسوس می‌خورم که خودمان داریم برای خودمان حاشیه درست می‌کنیم. استقلال نیاز به آرامش دارد و این رفتار در آستانه دربی به ضرر تیم است و منن از این بابت نگرانم. حلقه مفقوده استقلال به نظرم آرامش است.

وی افزود: نمی‌دانم چرا استقلال چند سال است درگیر مسائل مشابه این چنینی است و انگار آرامش به این تیم حرام است. یک مجموعه افراد مشخصی دارد که هرکس شرح وظایف مشخصی هم دارد و وقتی همه چیز روشن است نمی‌دانم چرا این مسائل همیشه پیرامون استقلال مطرح است و حس می‌کنم عده‌ای عمدا نمی‌خواهند تیم آرامش داشته باشد.

پیشکسوت استقلال در ادامه گفت: در این شرایط هیچ تحلیل فنی روی استقلال و بازی‌هایش نمی‌توانم داشته باشم. مشخص است مشکل تیم نبود تمرکز و آرامش است. حالا هم که دربی در پیش است و هر حرفی بزنیم جور دیگری از آن برداشت می‌شود. به خاطر منافع استقلال فعلاً ترجیح می‌دهم سکوت کنم و امیدوارم در دربی یک نتیجه خوب کسب شود و استقلال تا حدی به آرامش برگردد و بعد از آن می‌توان در مورد خیلی از مسائل صحبت کرد. امیدوارم بازیکنان بدون توجه به این مشکلات و موارد تمرکزشان روی بازی خودشان باشد و از لحاظ فنی استقلال پتانسیل این را دارد که در دربی پیروز شود و نتیجه این بازی اگر خوب باشد خیلی از مشکلات نمی‌گویم برطرف خواهد شد ولی حداقل تعدیل شده و به تعویق می‌افتد و بعد از آن به خیلی از مشکلات می‌توان رسیدگی کرد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn