کد خبر : 89819
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸

هندی‌ها برای میزبانی المپیک پیش قدم شدند

هندی‌ها برای میزبانی المپیک پیش قدم شدند

کمیته المپیک هند برای اخذ میزبانی رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۳۶ مصمم است. منسوخ مانداویا وزیر ورزش هند، چشم‌انداز این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ و قرار گرفتن در بین ۱۰ کشور برتر مدال‌آور را در ابتکاری برای مشارکت دادن جوانان کشور در اهداف توسعه هند ترسیم کرده است. منداویا گفت: در چشم انداز ۲۵ سال

کمیته المپیک هند برای اخذ میزبانی رقابت‌های المپیک تابستانی ۲۰۳۶ مصمم است.

منسوخ مانداویا وزیر ورزش هند، چشم‌انداز این کشور برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶ و قرار گرفتن در بین ۱۰ کشور برتر مدال‌آور را در ابتکاری برای مشارکت دادن جوانان کشور در اهداف توسعه هند ترسیم کرده است.

منداویا گفت: در چشم انداز ۲۵ سال آینده برای توسعه کشور، برای ورزش نیز جایی متصور شده‌ایم و هدف هند میزبانی المپیک ۲۰۳۶ است. هنگامی که هند تاسال ۲۰۴۷ به یک کشور توسعه یافته تبدیل شود، هدف این است که این کشور را در بین پنج کشور برتر جهان در بخش ورزش نیز قرار دهیم.

به عنوان بخشی از این طرح بلندپروازانه، دولت هند درنظر دارد پروژه‌هایی را برای تقویت توسعه ورزشکاران اجرا نماید، مانند طرح سکو‌های المپیک هدفمند و پروژه‌هایی مانند استعدادیابی مرکزی، شناسایی استعداد‌های جوان در مدارس و تأمین مالی آموزش آنها در سطح بین المللی. 

وزیر ورزش هند در ادامه سخنانش اشاره کرد: در المپیک پاریس، هند شش مدال کسب کرد، اما هشت ورزشکار مقام چهارم را کسب کردند. ورزشکارانی که مقام چهارم را کسب کردند عملکرد خود را بهبود می‌بخشند و در المپیک بعدی قصد دارند در بین سه مدال‌آور برتر قرار گیرند.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn