اعتبار سنجی تولیدکنندگان علی اکسپرس همراه با وانیکس

به‌طور تقریبی هر چیزی را می‌توانید از این سایت خریداری کنید؛ از اقلام روزمره گرفته تا اقلامی که فناوری پیشرفته‌ای دارند. حتی این امکان را دارید که کالاهایی را به‌طور انبوه بخرید و آن‌ها را دوباره بفروشید یا اینکه تلفن هوشمند مورد نیاز خود را از این سایت تهیه کنید. البته قبل از نهایی کردن خرید باید بررسی‌های لازم را درباره تامین‌کننده یا تولیدکننده انجام دهید. شما به راحتی نمی‌توانید از اعتبار تامین‌کننده چینی باخبر شوید و برای این منظور به کمک یا راهنمایی افراد حرفه‌ای نیاز دارید.

آیا خرید از علی اکسپرس امن است؟

علی اکسپرس نیز همانند هر سایت اینترنتی دیگری می‌تواند مکانی امن برای خرید به‌حساب آید؛ اما به‌طور کامل بی‌خطر نخواهد بود. از کالاهای تقلبی گرفته تا بسته‌هایی که تحویل داده نشده‌اند، مواردی وجود دارند که هنگام خرید از این پلتفرم باید به آن‌ها توجه کنید.

علی اکسپرس نوعی بازار آنلاین است که در آن فروشندگان می‌توانند محصولات خود را برای خرید مشتریان لیست کنند. حمل و نقل و ارسال کالاها نیز به‌طور معمول از سوی سرویس حمل و نقل متعلق به علی بابا انجام می‌شود. البته روش‌های حمل و نقل دیگری نیز وجود دارند.

علی اکسپرس علاوه بر حمل و نقل، پرداخت را نیز تسهیل می‌کند. درواقع، در خرید از علی اکسپرس فرایند خرید اینترنتی شما چندان سخت نخواهد بود؛ اما به هر حال این روش خرید نیز با دردسرها و نگرانی‌هایی همراه است؛ زیرا شما نمی‌توانید به راحتی از اعتبار تولیدکننده باخبر شوید.

چگونه از اعتبار تولیدکنندگان علی اکسپرس مطمئن شویم؟

تولیدکنندگان سایت علی اکسپرس به‌صورت اینترنتی کالای خود را به نمایش می‌گذارند و شما باید خرید خود را با توجه به اطلاعات مجازی آن‌ها تکمیل کنید. آیا این فرایند کمی خطرآفرین به نظر نمی‌رسد؟ به‌طور حتم شما نگران پول و سرمایه‌ای هستید که در اختیار این تولیدکنندگان قرار می‌دهید.

برای اینکه از اعتبار تولیدکنندگان یا تامین‌کنندگان علی اکسپرس مطمئن شوید، می‌توانید از تیم وانیکس کمک و راهنمایی بگیرید که شرکت بازرگانی خبره‌ای در زمینه اعتبارسنجی تولیدکنندگان است. این تیم حرفه‌ای با ارتباطات گسترده‌ای که دارد، اعتبار تولیدکنندگان این سایت را می‌سنجد و خریدی امن را برای شما رقم می‌زند.

همچنین اگر قصد خرید تعداد انبوهی از محصول خاصی را دارید، وانیکس می‌تواند از تولیدکننده برای شما نمونه کالا دریافت کند. این نمونه شما را از کیفیت محصول و اعتبار فروشنده مطمئن خواهد کرد. علاوه بر همه این مزایا، شما می‌توانید از وانیکس بخواهید که کلیه مراحل خرید از علی اکسپرس را با مسئولیت خودش انجام دهد.

این تیم به دلیل توانایی بالایی که در اعتبارسنجی تولیدکنندگان دارد، هرگز باعث شکست و از دست رفتن سرمایه‌ شما نمی‌شود. وانیکس حواله یوان را انجام می‌دهد و شما در نهایت کالای مورد نظر را در موقعیت مکانی دلخواه خود تحویل می‌گیرید. تیم متخصص بازرگانی وانیکس از طریق روش‌های زیر می‌تواند امنیت خرید شما را تضمین کند:

پشتیبانی از خریدار در تمام مراحل خرید کالا

بسته‌های تحویل داده‌نشده، اقلام معیوب، محصولات نامناسب و کالاهای تقلبی، برخی از مشکلاتی هستند که بعضی خریداران علی اکسپرس با آن روبه‌رو شده‌اند. به‌طور حتم شما دوست ندارید یکی از این مال‌باختگان و خریداران بدشانس باشید. برای جلوگیری از این اتفاقات می‌توانید وانیکس را به‌عنوان نماینده خرید خود انتخاب کنید.

خرید از علی اکسپرس نیز همانند هر سایت فروش آنلاین دیگری با ریسک‌هایی همراه است که خوشبختانه وانیکس با برنامه مشخصی که در نظر می‌گیرد، می‌تواند از دارایی و سرمایه خریداران محافظت کند و منافع آن‌ها را افزایش دهد. این تیم هرگز در دام افراد کلاهبردار گرفتار نمی‌شود؛ زیرا می‌داند که چطور فروشنده را اعتبارسنجی کند.

شما با انتخاب وانیکس، کالای خریداری‌شده خود را در بازه زمانی مشخصی تحویل می‌گیرید. این تیم به ازاء ارزش کالای خریداری‌شده، چک تضمین در اختیار شما قرار می‌دهد تا در صورت بروز تاخیر غیرموجه، خسارت شما جبران شود. از این رو می‌توانید با خیالی آسوده، خریدی امن از علی اکسپرس را تجربه کنید.

پرداخت امن

یکی دیگر از نگرانی‌های خریداران سایت علی اکسپرس مربوط به پرداخت پول است. شما به این دلیل که در ایران ساکن هستید، به‌طور حتم برای این منظور با دردسرها و نگرانی‌های بیشتری روبه‌رو خواهید بود. برای اینکه چالش‌های پرداخت به سایت علی اکسپرس را کاهش دهید، می‌توانید از وانیکس بخواهید این پرداخت را برای شما به انجام برساند.

شما این امکان را دارید که هزینه مورد نظر را برحسب دلار، ریال یا حتی یوان به وانیکس بدهید و این شرکت قوی، حواله یوان را برای شما انجام دهد تا مجبور به پرداخت کارمزد زیاد نشوید و بدون نگرانی پول را به دست فروشنده نهایی برسانید. به‌طور کلی، با انتخاب این تیم حرفه‌ای و قدرتمند شما می‌توانید پرداختی امن را به‌صورت آنلاین تجربه کنید.

دریافت کالا در زمان معین

علی اکسپرس تحویل و ارسال کالا را نیز برعهده دارد که شما برای اطمینان خاطر خود می‌توانید از وانیکس بخواهید این فرایند را پیش ببرد. وانیکس کالای خریداری‌شده شما را طی 70 تا 75 روز از طریق دریا به کشور ایران وارد کند. برای حمل هوایی از چین به ایران نیز باید حدود 35 تا 45 روز زمان در نظر بگیرید.

درواقع، حمل امن و سریع، یکی از خدمات ویژه این تیم قوی و منحصربه‌فرد محسوب می‌شود تا شما خریدی امن از علی اکسپرس داشته باشید. در صورت بروز هر نوع تاخیر غیرموجه نیز می‌توانید خسارات وارد‌شده را از وانیکس دریافت کنید.

خرید امن از علی اکسپرس با وانیکس

برای اینکه محصول مورد نظر خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید و آن را در زمان معین تحویل بگیرید، با چالش‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد که انتخاب وانیکس این دردسرها و نگرانی‌ها را کاهش می‌دهد. شما به‌عنوان خریدار نهایی می‌توانید اطلاعات محصول مورد نظر خود را در اختیار وانیکس قرار دهید و از این تیم بخواهید آن را در تاریخ معین و موقعیت مکانی دلخواهتان به شما تحویل دهد.

 

این محتوا حاوی تبلیغات میباشد

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn