کد خبر : 90441
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۸

راک و کاپیتان آمریکا برای نجات کریسمس متحد می‌شوند!

راک و کاپیتان آمریکا برای نجات کریسمس متحد می‌شوند!

به گزارش بازیگر 360 ، شرکت مترو گلدوین مایر اخیراً پوستر جدید فیلم “رد وان” را منتشر کرده است. این فیلم با بازی ستارگانی چون دواین جانسون (راک) و کریس ایوانز، داستان ماجراجویی پر از اکشن و کمدی برای نجات کریسمس را روایت می‌کند. داستان فیلم در فیلم “رد وان”، پس از ربوده شدن بابانوئل،

به گزارش بازیگر 360 ، شرکت مترو گلدوین مایر اخیراً پوستر جدید فیلم “رد وان” را منتشر کرده است. این فیلم با بازی ستارگانی چون دواین جانسون (راک) و کریس ایوانز، داستان ماجراجویی پر از اکشن و کمدی برای نجات کریسمس را روایت می‌کند.

راک و کاپیتان آمریکا برای نجات کریسمس متحد می‌شوند!

داستان فیلم

در فیلم “رد وان”، پس از ربوده شدن بابانوئل، گالوم دریفت (با بازی دواین جانسون)، رئیس امنیت قطب شمال، مجبور می‌شود با جک اومالی (با بازی کریس ایوانز)، بدنام‌ترین شکارچی جایزه‌بگیر جهان، همکاری کند تا کریسمس را نجات دهند. این دو شخصیت متفاوت باید با هم متحد شوند تا در یک ماموریت خطرناک، بابانوئل را پیدا کنند و به قطب شمال برگردانند.

بازیگران و عوامل ساخت

علاوه بر دواین جانسون و کریس ایوانز، ستارگانی چون لوسی لیو، جی. کی. سیمونز، کرنان شیپکا، بانی هانت، کریستوفر هیویو و نیک کرول نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم “رد وان” بر عهده جیک کاسدان بوده است که پیش از این نیز با دواین جانسون در فیلم‌های “جومانجی” همکاری داشته است.

تاریخ اکران

فیلم “رد وان” در تاریخ ۲۵ آبان ۱۴۰۳ (۱۵ نوامبر ۲۰۲۴) در سینماها اکران خواهد شد و از سال ۲۰۲۵ در شبکه آمازون پرایم ویدیو قابل مشاهده خواهد بود.

+

از میان اخبار

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

advanced-floating-content-close-btn