مرگ مرموز زن پارکوکار در سقوط از پل


 چندی قبل مرگ زن جوانی به بازپرس امیرحسین علیمردان اعلام شد. با گزارش این خبر تحقیقات آغاز و مشخص شد زن جوان به همراه همسرش در حال عبور از بالای پل عابر پیاده بوده که به پایین افتاده است.

 دو فرزند زن جوان در تحقیقات از پدرشان شکایت کرده و مدعی شدند او مادرشان را تعمدی به پایین پرتاب کرده است.

همچنین خواهر این زن نیز گفت: خواهرم قبل از مرگش مدعی شد که همسرش او را به پایین پرتاب کرده است. آنطور که خواهرم گفت به همراه همسرش به بهانه دیدن خانه‌ای، باهم از منزلشان خارج شده بودند اما زمانی که آنها روی پل بودند همسرش او را بغل کرده و خواهرم تصور می‌کند که او قصد شوخی دارد اما شوهر خواهرم ناگهان او را از پل به پایین پرتاب کرده است.

در تحقیقات میدانی، چند رهگذر عنوان کردند که در حال عبور از محل حادثه بوده و مشاهده کرده‌اند که مردی، زن جوان را به پایین پرتاب کرده است.

وقتی مرد جوان تحت بازجویی قرارگرفت، گفت: من بی‌گناهم. خانواده همسرم می‌خواهند با این نقشه سه میلیارد تومانی که دارم را از من بگیرند. همسرم پارکوکار (مهارت در حرکات ورزشی و نمایشی سریع) است. او تعمدی خودش را از پل پرت کرد تا با صحنه‌سازی بتواند پول‌های مرا تصاحب کند.

به دستور بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی پایتخت، مرد جوان بازداشت شد و تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز زن جوان ادامه دارد.

منبع خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn