امباپه مصدوم نیست/ به داور گفتم چرا به بازیکنانم کارت زرد می‌دهد!

رئال مادرید در دیداری از هفته هفتم لالیگای اسپانیا با نتیجه ۳-۲ از سد آلاوس گذشت و کارلو آنچلوتی پس از پیروزی در نشست خبری به انتقاد از تصمیمات داوری پرداخت. در این دیدار، لوکاس واسکس در دقیقه ۱، کیلیان امباپه در دقیقه ۴۰ و رودریگو در دقیقه ۴۸ گل زدند و خیال رئال را بابت برد راحت کرده بودند اما آلاوس در دقایق ۸۵ و ۸۶ دو گل زد و تلاش کرد تا بازی را به تساوی بکشاند، ولی مادریدی‌ها در نهایت توانستند پیروزی خود را حفظ کنند.

آنچلوتی درباره عملکرد تیمش گفت: «تا دقیقه ۶۰ واقعاً خوب بودیم و از نمایش بازیکنان لذت بردم. اما پس از آن افت زیادی داشتیم و همین موضوع باعث شد دو گل بخوریم. به بازیکنان گفتم که نمی‌دانم چرا تمرکز آنها به هم ریخت و این گل‌ها را دریافت کردیم. نباید این اشتباهات را تکرار کنیم.» وی همچنین به انتقاد از دریافت شش کارت زرد توسط تیمش پرداخت و افزود: «ما هنوز به سیاست‌های جدید کارت زرد عادت نکرده‌ایم و بیشتر کارت زردها به خاطر اعتراضات گرفته شده است.»

آنچلوتی در مورد تعویض کیلیان امباپه گفت: «او خوب است، فقط کمی خسته بود و به همین دلیل او را تعویض کردیم تا ریسک نکنیم.»

سرمربی رئال در پاسخ به سوالی درباره کارت قرمز نگرفتن اندریک اظهار داشت: «نمی‌دانم چه بگویم. صحنه را تماشا نکردم و نمی‌توانم نظر خاصی بدهم.» آنچلوتی همچنین به گفتگوی خود با داور اشاره کرد و گفت: «به او گفتم چرا شش کارت زرد داده و هر بار بازیکنان را جریمه می‌کند. او پاسخ داد که فقط کارش را انجام می‌دهد.» وی در پایان درباره کارت زرد مودریچ نیز گفت: «نمی‌دانم چه جوابی به این سوال بدهم. بهتر است از داور بپرسید.»

رئال‌مادرید با ۱۷ امتیاز در رده دوم جدول جای گرفت و آلاوس هم با ۱۰ امتیاز تیم هشتم جدول است.

بیشتر بخوانید: شوک روز؛ واران از فوتبال خداحافظی کرد

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn