شغل قبلی معین زد لو رفت + جزئیات

به گزارش پارسینه پلاس، علی ضیا مجری شناخته شده تلویزیون به تازگی مصاحبه ای با معین زد خواننده آهنگ مشق امشبم در برنامه باضیا انجام داده است که بخش هایی از آن در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است. معین زد خواننده جوان که در کنسرت هایش بسیار پرهیجان ظاهر می شود، در گفتگو با علی ضیا درباره شغلش قبل از خوانندگی و معروف شدنش صحبت کرد.

شغل معین زد قبل از خواننده شدن

معین زد خواننده آهنگ جاده هراز در گفتگو با علی ضیا افشاگری های را درباره زندگی خصوصیش انجام داد و درباره شغلش قبل از خوانندگی و معروف شدنش گفت:

من کارگریم کردم تو پیک کار کردم، رستوران و….

تا حالا اینو نگفته بودم کجا کار کردم، ۳ سال توی امداد آب و فاضلاب کار کردم.

توضیح معین زد درباره حرکات عجیبش در کنسرت

در ادامه گفتگو علی ضیا به حرکات عجیب معین زد در کنسرت هایش و تکان دادن میکروفن بالای سر اشاره کرد و معین زد به این سوال جنجالی آقای مجری چنین پاسخ داد:

من این کارو کردم مثلاً توی یک ساعت کنسرت شاید این حرکت ۱۵ ثانیه بود، بعضی‌ها این ۵ا ثانیه‌ها را از همه کنسرت‌ها درآوردن و به هم چسبوندن، کسی که نیومده باشه کنسرت من با دیدنش فکر می‌کنه من همش دارم میکروفون رو تو هوا می‌چرخونم‌.

چرا چیزی که براتون تازگی داره فکر می‌کنید اشتباهه،به کسی آسیبی نمی‌زنم که چرا باید گارد گرفته بشه.

بیوگرافی معین زد خواننده

معین زندی با نام هنری معین زد در ۸ آذر ماه سال ۱۳۷۰ در تویسرکان واقع در ۹۱ کیلومتری همدان به دنیا آمده است. این خواننده سبک رپ پاپ کشورمان از سال ۱۳۹۵ به صورت کاملاً جدی و حرفه‌ای کار خود را در زمینه موسیقی آغاز کرده و بیشتر آهنگ‌هایشان را خودش ترانه سرایی کرده است. ایشان در پوشش، ادای کلمات و اجراهای زنده شان سبک و شیوه خاص خود را دارد.

منبع: نمناک

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn