اظهارات جنجالی پگاه آهنگرانی در گفت‌وگو با بی‌بی‌سی !+ ویدئو

به گزارش بازیگر 360 ، پگاه آهنگرانی، بازیگر سابق سینما، در اظهاراتی جنجالی، دیدگاه متفاوتی نسبت به دفاع از وطن و نقش نوجوانان در جنگ تحمیلی ارائه کرده است.

او در گفت‌وگویی با حسین باستانی، سردبیر بی‌بی‌سی، با زیر سؤال بردن انگیزه‌های دفاع از وطن در دوران جنگ، انتقاداتی را متوجه ارزش‌های دفاع مقدس و نمادهایی مانند حسین فهمیده کرده است.

پگاه آهنگرانی، بازیگر و مستندساز ایرانی است که از خانواده‌ای هنری به دنیا آمده است. پدرش جمشید آهنگرانی و مادرش منیژه حکمت، هر دو از چهره‌های شناخته شده‌ی سینمای ایران هستند. پگاه آهنگرانی از کودکی در محیط سینما بزرگ شده و بازیگری را از سنین کم آغاز کرده است.

پگاه آهنگرانی از خانواده‌ای بسیار هنری آمده است. پدرش، جمشید آهنگرانی، کارگردان و طراح صحنه است و مادرش، منیژه حکمت، کارگردان و تهیه‌کننده‌ی سینما است. او از کودکی در فیلم‌های پدر و مادرش حضور داشته و بازیگری را به صورت حرفه‌ای دنبال کرده است.

پگاه آهنگرانی مدتی است که به خارج از ایران مهاجرت کرده است و به دلیل برخی از اظهارات و فعالیت‌هایش، همواره مورد توجه رسانه‌ها و مخاطبان بوده و انتقادات و حواشی زیادی را به همراه داشته است.

+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn