بهترین جانشین تراشتگن در بارسا از زبان دروازه‌بان سابق لیورپول

به گزارش پارسینه و به نقل از طرفداری؛ یرزی دودک، دروازه‌بان نامدار لهستانی که سابقه بازی در رئال مادرید و لیورپول را نیز در کارنامه دارد، اخیراً در مورد احتمال پیوستن هموطنش، وویچک شزنی، به بارسلونا پس از مصدومیت مارک آندره تراشتگن صحبت کرده است.

دودک در مصاحبه‌ای با گل لهستان، جذب وویچک شزنی را به شدت به بارسا پیشنهاد داد و گفت: شزنی گزینه بسیار خوبی برای بارسلونا خواهد بود. من قبلاً هم در مورد این موضوع صحبت کرده بودم، مخصوصاً زمانی که یوونتوس به او اعلام کرد که در برنامه‌هایشان برای فصل جدید جایی ندارد.

دودک در ادامه شزنی را با تراشتگن مقایسه کرد و گفت: از نظر فنی، شزنی می‌تواند در بارسلونا موفق باشد، هرچند سبک بازی او با تراشتگن متفاوت است. تراشتگن با پا بسیار خوب بازی می‌کند اما شزنی در مهار توپ‌های هوایی و درون دروازه قوی‌تر است. با توجه به تغییرات سبک بازی بارسلونا، شزنی می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دودک همچنین به این نکته اشاره کرد که شزنی آب و هوای گرم را دوست دارد و زندگی در بارسلونا برای او لذت‌بخش خواهد بود. او که پس از بازنشستگی در ماربلا ساکن شده است، به رابطه خوب شزنی با روبرت لواندوفسکی نیز اشاره کرد: هر دوی آن‌ها از بازی در کنار هم لذت خواهند برد.

 


+

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

advanced-floating-content-close-btn