کد خبر : 97145
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۱۳
14 بازدید

پروژه اسرائیل برای جنگ روانی علیه مردم ایران کلید خورد

پروژه اسرائیل برای جنگ روانی علیه مردم ایران کلید خورد

پس از شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی، رسانه‌های فارسی زبان وابسته به این رژیم نیز بنابر وظیفه محوله، یک پروژه عملیات روانی علیه جامعه ایران را کلید زدند و به بررسی واکنش احتمالی ایران و رابطه آن با بازار‌های مالی پرداختند. در همین رابطه شبکه تروریستی اینترنشنال ضمن ادعای بالا رفتن

پس از شهادت سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان توسط رژیم صهیونیستی، رسانه‌های فارسی زبان وابسته به این رژیم نیز بنابر وظیفه محوله، یک پروژه عملیات روانی علیه جامعه ایران را کلید زدند و به بررسی واکنش احتمالی ایران و رابطه آن با بازار‌های مالی پرداختند.

در همین رابطه شبکه تروریستی اینترنشنال ضمن ادعای بالا رفتن نرخ ارز و قیمت طلا در ایران، تلاش کرد تا با یک عملیات روانی، اقدام جمهوری اسلامی درقبال شرارت‌های مستمر اسرائیل را به قیمت دلار و سهام گره بزند. با این حال روز گذشته چه بازار ارز و چه بازار طلای ایران ساعات نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشتند و به سیر عادی خود ادامه دادند.

این در حالی است که در جریان عملیات وعده صادق نیز رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی از جمله اینترنشنال و بی‌بی‌سی فارسی بودند که گفتند واکنش ایران، منجر به تلاطم غیرقابل بازگشت بازار‌های مالی خواهد شد.

با این حال پاسخ بموقع، دقیق و راهگشا تحت عملیات «وعده صادق» و همراهی افکار عمومی، این گمانه‌زنی‌ها را ناکام گذاشت.

منبع: روزنامه ایران

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn