کد خبر : 97722
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
4 بازدید

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با چهره جدیدی روی پرده می‌رود

فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» با چهره جدیدی روی پرده می‌رود

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی از روز ۱۸ مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. این فیلم که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفته بود، با تدوین مجدد و پوستر جدیدی برای اکران عمومی آماده شده است. تدوین

به گزارش بازیگر 360 ، فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» به کارگردانی محمدرضا رحمانی از روز ۱۸ مهرماه در سینماهای سراسر کشور اکران خواهد شد. این فیلم که در چهل و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر مورد توجه قرار گرفته بود، با تدوین مجدد و پوستر جدیدی برای اکران عمومی آماده شده است.

تدوین مجدد فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند»  برای اکران عمومی

ایرج رحمانی، تهیه‌کننده فیلم، اعلام کرده است که با انجام تدوین مجدد توسط زهره احمدی توچایی، نسخه اکران عمومی این فیلم تفاوت قابل توجهی با نسخه‌ای دارد که در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین، سید محمود موسوی‌نژاد صداگذاری و سامان مجدوفایی اصلاح رنگ و نور این فیلم را بر عهده داشته‌اند.

پوستر جدید فیلم آنها مرا دوست داشتند و چهره‌های تازه

در آستانه اکران، پوستر جدیدی از فیلم با طراحی کیارش کاویان رونمایی شده است. علاوه بر بازیگران شناخته شده‌ای مانند امیرحسین آرمان، امیر جعفری، لیلا بلوکات و نسیم ادبی، چهره‌های جدیدی همچون مهسا اسماعیلی، سینا غفاری، حسین سلمانی‌مروست و شیلان مدنی نیز در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

پوستر جدید فیلم آنها مرا دوست داشتند و چهره‌های تازه

حضور در جشنواره فیلم فجر و نامزدی سیمرغ

«آن‌ها مرا دوست داشتند» در جشنواره فیلم فجر چهل و یکم در دو رشته بازیگر نقش مکمل (امیر جعفری) و بهترین طراحی گریم (امید گلزاده) نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

عوامل تولید

علاوه بر بازیگران، عوامل فنی این فیلم نیز شامل نام‌های شناخته شده‌ای همچون ابوالفضل نباتی (مدیر فیلمبرداری)، بهنام ابطحی (آهنگساز) و فرهاد ابراهیمی (طراح صحنه) می‌شود.

خلاصه داستان

فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» به موضوعاتی اجتماعی پرداخته و داستان زندگی چند شخصیت را روایت می‌کند. این فیلم با نگاهی واقع‌گرایانه به مسائل اجتماعی، به دنبال طرح سوالاتی مهم درباره زندگی و روابط انسانی است.

اکران در سراسر کشور

فیلم «آن‌ها مرا دوست داشتند» از ۱۸ مهرماه در سینماهای سراسر کشور به نمایش در خواهد آمد و علاقه‌مندان به سینمای ایران می‌توانند این فیلم را در سینماها تماشا کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn