کد خبر : 97744
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
8 بازدید

عمل جراحی کشتی‌گیر المپیکی منتفی شد

عمل جراحی کشتی‌گیر المپیکی منتفی شد

 تیم ملی کشتی فرنگی که با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در رقابت‌های المپیک شرکت کرده بود، با سعید اسماعیلی و محمدهادی ساروی به دو نشان طلا، با علیرضا مُهمدی به مدال نقره و با امین میرزازاده به مدال برنز دست پیدا کرد. بعد از این رقابت‌ها عنوان شد که اکثر فرنگی‌کاران با وجود مصدومیت

عمل جراحی کشتی‌گیر المپیکی منتفی شد

 تیم ملی کشتی فرنگی که با سهمیه کامل و شش کشتی‌گیر در رقابت‌های المپیک شرکت کرده بود، با سعید اسماعیلی و محمدهادی ساروی به دو نشان طلا، با علیرضا مُهمدی به مدال نقره و با امین میرزازاده به مدال برنز دست پیدا کرد.

بعد از این رقابت‌ها عنوان شد که اکثر فرنگی‌کاران با وجود مصدومیت در پاریس موفق عمل کرده‌اند. ظاهراً درباره ساروی و میرزازاده آسیب‌دیدگی به اندازه‌ای نبود که جراحی نیاز داشته باشند، اما پیگیری پزشکی در مورد امین کاویانی‌نژاد و علیرضا مُهمدی نشان داد که این دو نفر جراحی در پیش خواهند داشت.

با این وجود مُهمدی تصمیم گرفت با توجه به اینکه در یک سال اخیر نیز با همین مصدومیت موفق به کسب دو نشان نقره جهان و المپیک شده است، همچنان کارش را بدون جراحی دنبال کند، اما کاویانی‌نژاد تصمیم گرفت پایش را جراحی کند.

در حالی که در مدت اخیر امیرعلی آذرپیرا، حسن یزدانی و محمدرضا مختاری عمل جراحی را پشت سر گذاشتند، اما این اتفاق در مورد کاویانی‌نژاد نیفتاد و جراحی او منتفی شده است.

کشتی‌گیر 77 کیلوگرم تیم ملی فرنگی در بازی‌های المپیک در این باره به تسنیم گفت: MRI مجدد دادم و خوب بود، بنابراین تصمیمم برای جراحی تغییر کرد و بدون جراحی، مراقبت‌های پزشکی لازم را پشت سر خواهم گذاشت.

 

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn