کد خبر : 97792
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۱
1 بازدید

فیلمبرداری «خاتی» به پایان رسید؛ نخستین تصاویر و اطلاعات از جدیدترین ساخته فریدون نجفی

فیلمبرداری «خاتی» به پایان رسید؛ نخستین تصاویر و اطلاعات از جدیدترین ساخته فریدون نجفی

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که مراحل فنی آن هم‌زمان در حال انجام است، قرار است برای نخستین بار در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شود. داستانی از ریشه‌های عمیق در خلاصه داستان «خاتی» آمده است: “تراژدی وقتی آغاز می‌شود که محکوم به رفتن می‌شوی؛ آن هم وقتی همچون

به گزارش بازیگر 360 ، این فیلم که مراحل فنی آن هم‌زمان در حال انجام است، قرار است برای نخستین بار در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر به نمایش گذاشته شود.

داستانی از ریشه‌های عمیق

در خلاصه داستان «خاتی» آمده است: “تراژدی وقتی آغاز می‌شود که محکوم به رفتن می‌شوی؛ آن هم وقتی همچون تنهاترین درخت جنگل بلوط ریشه در خاک دوانده‌ای…” این جمله کوتاه، عمق و تراژدی داستانی را که فریدون نجفی روایت می‌کند، به خوبی نشان می‌دهد.

ستاره‌هایی در کنار هم

سارا بهرامی، سعید آقاخانی، آناهیتا افشار، علی هاشمی، کاظم نوربخش، آرمیتا مرادی، شادی خلیلی، میلاد آرمند و سحر خطیبی از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین فرید سجادی حسینی با حضور در این فیلم، به جمع بازیگران باسابقه آن افزوده است. بازیگران خردسال اشکان اردستانی، ارغوان عزیزی و دنیز بیک محمدی نیز با حضور در این فیلم، به جذابیت‌های آن افزوده‌اند.

انتظار برای اکران در جشنواره فیلم فجر

با توجه به پایان مراحل فیلمبرداری و آغاز مراحل فنی، می‌توان انتظار داشت که فیلم سینمایی «خاتی» در چهل و سومین جشنواره فیلم فجر حضوری قدرتمند داشته باشد. این فیلم با توجه به موضوع و بازیگران مطرح آن، می‌تواند یکی از آثار مورد توجه منتقدان و مخاطبان در این جشنواره باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn