کد خبر : 97832
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۷
6 بازدید

تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه

تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه

به گزارش بازیگر 360 ، سری دوی، بازیگر نقش آشنایی که با فیلم محبوب “ملکه مارها” به شهرت رسید، پس از گذشت ۳۱ سال از ایفای این نقش، با ظاهری متفاوت در آخرین تصاویر منتشر شده از خود ظاهر شد. این بازیگر هندی که در سال ۲۰۱۸ در سن ۵۴ سالگی دار فانی را وداع

به گزارش بازیگر 360 ، سری دوی، بازیگر نقش آشنایی که با فیلم محبوب “ملکه مارها” به شهرت رسید، پس از گذشت ۳۱ سال از ایفای این نقش، با ظاهری متفاوت در آخرین تصاویر منتشر شده از خود ظاهر شد.

این بازیگر هندی که در سال ۲۰۱۸ در سن ۵۴ سالگی دار فانی را وداع گفت، در این تصاویر که یک سال پیش از درگذشتش گرفته شده است، تغییرات قابل توجهی در چهره خود نشان می‌دهد.

سری دوی که با نقش “راجینی” در فیلم “ملکه مارها” به شهرت جهانی رسید، یکی از چهره‌های محبوب سینمای هند بود. این بازیگر در طول دوران فعالیت هنری خود، در فیلم‌های متعددی ایفای نقش کرد و توانست جایگاه ویژه‌ای در دل مخاطبان سینما پیدا کند.

تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه تغییر چهره بازیگر مشهور هندی پس از سه دهه

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn