کد خبر : 98020
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۱۴
38 بازدید

تذکر یک نماینده به پزشکیان برای لغو حکم ظریف!

تذکر یک نماینده به پزشکیان برای لغو حکم ظریف!

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید از بیان گفتارها و رفتارهای انقلابی و غیر ارزشی و ذلت بار خودداری کنند از رئیس جمهور خواست تا حکم انتصاب محمدجواد ظریف را لغو کند.   به گزارش ایلنا، نادرقلی ابراهیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی

نماینده مردم اراک در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر اینکه مسئولان باید از بیان گفتارها و رفتارهای انقلابی و غیر ارزشی و ذلت بار خودداری کنند از رئیس جمهورتذکر یک نماینده به پزشکیان برای لغو حکم ظریف! خواست تا حکم انتصاب محمدجواد ظریف را لغو کند.

 

به گزارش ایلنا، نادرقلی ابراهیمی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در قالب تذکر شفاهی ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت سیدحسن نصرالله، گفت: در این برهه حساس تاریخی ضرورت اقتدار و صلابت در گفتار و رفتار مسئولان از اوجب واجبات است و گوش به فرمان بودن به مقام معظم رهبری و کنار گذاشتن دیپلماسی ذلت بار و پرهیز از گفتارها و رفتارهای غیر ارزشی و غیرمتعارف که در شأن ملت بزرگ و انقلابی ملت اسلامی نیست.

 

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما با قاتلان سلیمانی، هنیه، فرماندهان جبهه مقاومت و سید مقاومت هیچ توافق و مذاکره ای نداشته و نخواهیم داشت و نه تنها از سر راه کنار نمی گذاریم بلکه همه هیمنه و توان جهان اسلام و ایران بزرگ را برای مقابله با آمریکای جانی و گروه وحشی اسرائیلی بسیج و مبارزه می کنیم.

 

 

این نماینده مردم در مجلس دوازدهم یادآور شد: مدیریت سخن گفتن و سخن نگفتن از مهم ترین تذکرات به مسئولان محترم است، انتقام سخت پایان عمر رژیم کودک کش را رقم خواهد زد.

 

ابراهیمی افزود: پروژه های اجرایی طی ۶ ماه گذشته از حداقل تخصیص برخوردار بوده اند لذا وزرا و رئیس جمهور به جای پرداختن به شعارهایی که تاریخ مصرف آن ها صرفا در دوره انتخابات بوده پرهیز کنند و با گذشت ماه های اجرایی از فرصت موجود برای اجرایی کردن پروژه ها استفاده کنند.

 

وی به سازمان برنامه و بودجه و وزارت امور اقتصاد و دارایی برای اجرایی کردن قانون همسان سازی پرداخت حقوق بازنشستگان که منابع آن در بودجه پیش بینی شده، پرداخت الباقی مطالبات گندمکاران، تولید برنجکاران، تامین تسهیلات سرمایه در گردش برای کشاورزان در شروع سال زراعی جاری، کاهش تورم اقلام مورد مصرف کلیه اقشار تذکر داد.

 

ابراهیمی در ادامه به وزارتخانه های نفت و جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق سوخت پیرامون تامین فوری سوخت تراکتورها، چاپرها و دستگاه های کشاورزی تذکر داد، همچنین مقابله جدی با تغییر کاربری اراضی کشاورزی به خصوص در حاشیه روستاها و شهرها را به قوه قضائیه و وزارتخانه های دادگستری و جهاد کشاورزی متذکر شد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn