کد خبر : 98130
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۸:۵۷
6 بازدید

ترور سید حسن نصرالله و گاف های همیشگی رسانه ای در شرایط بحرانی!

ترور سید حسن نصرالله و گاف های همیشگی رسانه ای در شرایط بحرانی!

دو روز پیش در لحظات ابتدایی حمله ارتش رژیم صهیونیستی اخباری به نقل از رسانه های این رژیم منتشر کرد که هدف این حمله سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بوده است. نواندیش_محمد صادقی: دو روز پیش در لحظات ابتدایی حمله ارتش رژیم صهیونیستی اخباری به نقل از رسانه های این رژیم منتشر

دو روز پیش در لحظات ابتدایی حمله ارتش رژیم صهیونیستی اخباری به نقل از رسانه های این رژیم منتشر کرد که هدف این حمله سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بوده است.

نواندیش_محمد صادقی: دو روز پیش در لحظات ابتدایی حمله ارتش رژیم صهیونیستی اخباری به نقل از رسانه های این رژیم منتشر کرد که هدف این حمله سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان بوده است.

 

ترور سید حسن نصرالله و گاف های همیشگی رسانه ای در شرایط بحرانی!

 

بعد از این بود که این خبر به سرعت فضای رسانه ای را در بر گرفت اما طبق معمول که ما در مواقع بحرانی در حوزه رسانه و اطلاع رسانی ضعیف عمل می کنیم این بار نیز چنین اتفاقی نه فقط در رسانه های خبری که در صدا و سیما ما نیز به عنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی کشور رخ داد.

 

 

با این حال کسی که تحولات ماه های اخیر را دنبال کرده باشد می داند که کم پیش آمده یا بهتر بگوییم پیش نیامده رسانه های جریان اصلی اسرائیلی ادعایی را بدون قطعیت مطرح کنند چرا که گویا آنها برخلاف ما برای اعتبار خودشان نزد افکار عمومی شان احترام بیشتری قائل هستند.

 

اینکه چرا صدا و سیما در چنین مواقعی به جای واکنش هیجانی سکوت نمی کند خود جای بحث دارد اما این موارد به ظاهر کوچک و شاید از نظر بسیاری بی اهمیت ضربه بزرگی به وجه اطلاع رسانی کشور به عنوان ستون اصلی محور مقاومت وارد می کند متاسفانه نه فقط صدا و سیما که حتی مجریان آن نیز توجیه نیستند که نباید روی آنتن زنده از آنچه اطلاع ندارند سخنی به میان آورند نظیر آنچه در ماجرای ترور اسماعیل هنیه رخ داد و آقایان هر شب از خودشان به جهان وعده عملیات می دادند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn