کد خبر : 98261
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲
4 بازدید

جریمه سنگین در انتظار باشگاه اتلتیکو مادرید

جریمه سنگین در انتظار باشگاه اتلتیکو مادرید

در شب تساوی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با نتیجه 1-1، استادیوم وندا متروپولیتانو شاهد جنجال و آشوب‌های بسیاری بود و به همین خاطر، بازی برای دقایقی متوقف شد. به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرتاب برخی اشیا به سمت تیبو کورتوا و هم‌چنین شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور، از جمله اتفاقاتی بودند که هواداران

در شب تساوی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید با نتیجه 1-1، استادیوم وندا متروپولیتانو شاهد جنجال و آشوب‌های بسیاری بود و به همین خاطر، بازی برای دقایقی متوقف شد.

به گزارش «شایانیوز» به نقل از طرفداری؛ پرتاب برخی اشیا به سمت تیبو کورتوا و هم‌چنین شعارهای نژادپرستانه علیه وینیسیوس جونیور، از جمله اتفاقاتی بودند که هواداران اتلتیکو مادرید در این بازی مرتکب آن‌ها شدند.

به گزارش مارکا، اتلتیکو مادرید به دلیل رفتار ناشایست هوادارانش در بازی دیشب، با عواقب جدی‌ای مواجه خواهد شد. بسته شدن بخشی از ورزشگاه متروپولیتانو و محرومیت از حضور تماشاگران برای دو تا سه بازی می‌توانند از جمله این مجازات‌ها باشند. چنین تحریم‌هایی معمولاً به دلیل حوادثی مانند آشوب تماشاگران یا رفتارهای نژادپرستانه اعمال می‌شوند و روخی بلانکو نیز از آن‌ها مستثنی نخواهد بود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn