کد خبر : 98277
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۹
11 بازدید

سر و کله بهنوش طباطبایی بعد از چند سال پیدا شد

سر و کله بهنوش طباطبایی بعد از چند سال پیدا شد

در ادامه درباره نقش جدید بهنوش طباطبایی در فیلم سینمایی دوران بیشتر بخوانید. به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:گویا بهنوش طباطبایی برای عمل زیبایی صورتش حسابی وقت و هزینه کرده است .بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده






در ادامه درباره نقش جدید بهنوش طباطبایی در فیلم سینمایی دوران بیشتر بخوانید.





سر و کله بهنوش طباطبایی بعد از چند سال پیدا شد | خانم دکتر اینبار با یه نقش متفاوت میدرخشه



به گزارش پایگاه خبری قاب امروز:گویا بهنوش طباطبایی برای عمل زیبایی صورتش حسابی وقت و هزینه کرده است .بهنوش طباطبایی در محله یوسف آباد تهران بعنوان فرزند دوم خانواده به دنیا آمد ، مادرش معلم و پدرش مهندس راه و ساختمان بوده و تنها یک خواهر بنام تینوش دارد.در ادامه عکسی از بهنوش طباطبایی را مشاهده می کنید که بسیار جالب و دیدنی است.

صبح روز شنبه هفتم مهرماه درباره آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی به نام «دوران» با بازی بهنوش طباطبایی و حامد بهداد رسانه‌ای شده. طباطبایی 6 سال است که در هیچ پروژه سینمایی حضور نداشته و حالا این فیلم بازگشتی برای او به سینما است. دوری طباطبایی در این سال‌ها از سینما، دلایل مختلفی دارد که شاید مهم‌ترین آن گزیده‌کاری و تمرکز او بر روی پروژه «سووشون» در نمایش‌خانگی بوده.

بهنوش طباطبایی یکی از بازیگران پرکار دهه 80 و 90 سینما و تلویزیون بود که همزمان کار در تئاتر را هم پیگیری می‌کرد. او از کلاس‌های تئاتر در نوجوانی کار بازیگری را شروع کرد، اما شاید اولین‌بار که به صورت حرفه‌ای و در نقش اول دیده شد در سریال «کوی دامون» در سال 1378 بود. طباطبایی با بازی در «مسافری از هند» قدرت بازی خود را بیش از پیش نشان داد و به یک بازیگر جوان مورد توجه از سوی کارگردان‌ها تبدیل شد. او مسیر هنری‌اش را تا سال 1398 طی کرد و اما کرونا و مسایل اجتماعی باعث شد چند سالی از کار فاصله بگیرد. تا اینکه از سه سال پیش با بازی در نقش اول سریال «سووشون» دوباره به بازیگری بازگشت. این سریال هنوز منتشر نشده، اما خبرهایی درباره آغاز فعالیت او در سینما هم منتشر شده. به این بهانه مروری داشته‌ایم بر اینکه طباطبایی از روزهای پرکارش تا امروز چه مسیری را طی کرده؟ بهنوش طباطبایی برای فیلم «ماجرای نیمروز2؛ رد خون» نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

طباطبایی چند سال پس از دیده شدن در تلویزیون و در سال 1385 با «مصائب دوشیزه» به سینما راه پیدا کرد. کارنامه هنری او در سینما تا پیش از دهه 90 یک پله پایین‌تر کارهای تلویزیونی او قرار می‌گیرد. اما از اواسط دهه 90 با آثاری مثل «سیانور» و «زیر سقف دودی» خود را در سینما هم به اثبات رساند. سال 1397 آخرین سالی بود که طباطبایی با دو فیلم در سینما حضور داشت. یکی «غلامرضا تختی» ساخته بهرام توکلی و در نقش شهلا توکلی همسر تختی و دیگری «ماجرای نیمروز؛ رد خون» به کارگردانی محمدحسین مهدویان. طباطبایی برای بازی در «ماجرای نیمروز؛ رد خون» سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر و جشن حافظ نامزد دریافت جایزه شد. این دو فیلم آخرین حضور طباطبایی در سینما تا به اینجاست. آخرین حضور بهنوش طباطبایی در تلویزیون به سریال «میکائیل» در سال 1394 برمی‌گردد.


  • فوری، 20 سال اینترنت مجانی هدیه همراه اول به مشترکانش+جزئیات

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn