کد خبر : 98289
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸
9 بازدید

تغییرات گاریدو برای دیدار آسیایی / ترکیب پرسپولیس مقابل ازبک ها

تغییرات گاریدو برای دیدار آسیایی / ترکیب پرسپولیس مقابل ازبک ها

بازدید:۱۱۲ صد آنلاین | پرسپولیس با دو تغییر نسبت به دربی به مصاف پاختاکور می‌رود. به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس درحالی امروز در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که شاگردان گاریدو علی رقم بازی خوب در هفته اول، مقابل الاهلی عربستان تن به شکست دادند. پرسپولیس برای بازی امروز مرتضی

تغییرات گاریدو برای دیدار آسیایی / ترکیب پرسپولیس مقابل ازبک ها

بازدید:۱۱۲

صد آنلاین | پرسپولیس با دو تغییر نسبت به دربی به مصاف پاختاکور می‌رود.

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس درحالی امروز در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا باید به مصاف پاختاکور ازبکستان برود که شاگردان گاریدو علی رقم بازی خوب در هفته اول، مقابل الاهلی عربستان تن به شکست دادند. پرسپولیس برای بازی امروز مرتضی پورعلی گنجی و امید عالیشاه را در اختیار ندارد و با وجود بازگشت اورونوف به تمرینات گروهی، گاریدو نمی خواهد روی ستاره تیمش ریسک کند و از ابتدا به اوستون بازی دهد.


پرسپولیس که هفته قبل دربی بزرگ پایتخت را از رقیب سنتی برد، به دنبال اولین پیروزی آسیایی خود در این فصل است و بازی در تهران مقابل پاختاکور فرصت خوبی است تا پرسپولیس در لیگ نخبگان ۳ امتیازی شود. از تمرینات پرسپولیس خبر رسیده گاریدو قصد دارد چند تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کند و با ترکیبی متفاوت تیمش را به مصاف پاختاکور بفرستد.

اولین تغییر بازگشت ایوب العملود به ترکیب اصلی است و این بازیکن جانشین فرجی خواهد شد که عملکرد بسیار خوبی در دربی داشت. دومین تغییر هم حضور محمد خدابنده‌لو به جای امید عالیشاه مصدوم است. خدابنده‌لو زوج ریگی در میانه میدان خواهد بود و سروش رفیعی یک خط جلوتر کار خواهد کرد.

به این ترتیب ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مهم مقابل پاختاکور به این ترتیب خواهد بود: الکسی گندوز، میلاد محمدی، گیورگی گولسیانی، محمد حسین کنعانی‌زادگان، ایوب العملود، مسعود ریگی، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری و علی علیپور. 

خبر ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn