کد خبر : 98417
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۶
1 بازدید

مورایس: انتظار من از بازی فردا ۳ امتیاز است

مورایس: انتظار من از بازی فردا ۳ امتیاز است

به گزارش پارسینه؛ در ابتدا باید بگویم خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند؛ حضور این همه خبرنگار من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداخت. این بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا است. فردا یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود داریم که انتظار ۳ امتیاز را از این بازی داریم. سطح مسابقات؟

به گزارش پارسینه؛ در ابتدا باید بگویم خوشحالم تعداد زیادی از اصحاب رسانه اینجا هستند؛ حضور این همه خبرنگار من را به یاد بازی الهلال و الاتحاد انداخت.

این بازی هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا است. فردا یک بازی خانگی مقابل تماشاگران خود داریم که انتظار ۳ امتیاز را از این بازی داریم.

سطح مسابقات؟

مسابقات در سطح خوبی برگزار  می‌شود؛ تیم‌ها همه باکیفیت هستند و فناوری‌های پیشرفته در مسابقات به کار می‌رود. تنها مشکلی که داشتیم اندکی محدودیت دسترسی به ویدیوی بازی‌ها و اطلاعات تیم استقلال تاجیکستان بود.

استقلال تاجیکستان؟

تاجیکستان تیم ملی خوبی دارد و حریف ما بازیکنان خوبی دارد. بازیکنان لژیونری دارد که در تیم ما نیز از این کشور حضور دارند.

نمی‌توانم بگویم فردا در نورد تیم حریف چه کار خواهیم کرد زیرا این موضوع به تمرکز تیم‌ها بر می‌گردد، فردا مشخص خواهد شد کدام تیم آماده‌تر خواهد بود

آیا حنانوف اطلاعاتی در مورد استقلال تاجیکستان به سپاهان داده؟

بله ولی چشمان حنانوف، چشمان من نیست!


منبع:


ورزش۳

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn