کد خبر : 98497
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۱
0 بازدید

سرمربی رقیب پرسپولیس اخراج شد

سرمربی رقیب پرسپولیس اخراج شد

به گزارش پارسینه؛ الاهلی عربستان در حالی امشب مقابل الوصل امارات قرار می گیرد که ماتیاس یایسل سرمربی این تیم پس از شکست مقابل الجندل در جام حذفی عربستان و باخت به القادسیه در لیگ حرفه‌تی، از هدایت سبزپوشان عربستانی کنار گذاشته شد.   روزنامه معروف عربستانی امروز در خبری نوشته است: منابع اختصاصی به

به گزارش پارسینه؛ الاهلی عربستان در حالی امشب مقابل الوصل امارات قرار می گیرد که ماتیاس یایسل سرمربی این تیم پس از شکست مقابل الجندل در جام حذفی عربستان و باخت به القادسیه در لیگ حرفه‌تی، از هدایت سبزپوشان عربستانی کنار گذاشته شد.  

روزنامه معروف عربستانی امروز در خبری نوشته است: منابع اختصاصی به “الریاضیة” اطلاع دادند که مدیریت باشگاه الاهلی تصمیم به پیدا کردن جایگزینی برای ماتیاس یایسل، سرمربی تیم فوتبال این باشگاه، گرفته است.

این منابع همچنین احتمال دادند که دیدار الاهلی برابر الوصل امارات، که قرار است امروز برگزار شود، آخرین بازی یایسل به عنوان سرمربی تیم جده‌ای خواهد بود. با این حال، منابع نزدیک به این سرمربی آلمانی اعلام کردند که او همچنان به کار خود ادامه می‌دهد و هیچ اطلاعی، به صورت مستقیم یا غیرمستقیم، از تصمیم به اخراجش دریافت نکرده است.

الاهلی با برکناری یایسله مبلغ ۶ میلیون دلار را به عنوان غرامت به این مربی آلمانی پرداخت می‌کند. الریاضیه می‌نویسد که روی ویتوریا، سرمربی سابق تیم ملی مصر برای هدایت الاهلی چراغ سبز نشان داده و هفته آینده به ریاض خواهد آمد.

 


منبع:


خبر ورزشی

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn