کد خبر : 98509
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
0 بازدید

جلوگیری از توقف تولید روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت در گچساران

جلوگیری از توقف تولید روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت در گچساران

به گزارش برنا، غلامرضا کمالی گفت: خط لوله زیرزمینی ۳۰ اینچ صادراتی نفت که دچار نشت نفت شده بود، در کمترین زمان ممکن و با وجود سختی کار ترمیم شد. وی افزود: گروه‌های عملیاتی از لحظه بروز این حادثه با همکاری نیرو‌های فنی، ایمنی، خدماتی، ترابری، روابط عمومی و حراست در محل حاضر شدند و

به گزارش برنا، غلامرضا کمالی گفت: خط لوله زیرزمینی ۳۰ اینچ صادراتی نفت که دچار نشت نفت شده بود، در کمترین زمان ممکن و با وجود سختی کار ترمیم شد.

وی افزود: گروه‌های عملیاتی از لحظه بروز این حادثه با همکاری نیرو‌های فنی، ایمنی، خدماتی، ترابری، روابط عمومی و حراست در محل حاضر شدند و با بسیج امکانات و ماشین‌آلات، ضمن کنترل جریان نفت، ایمن‌سازی محل را انجام دادند و سپس با نصب کلمپ استاندارد (PLIDCO)، نشتی را مهار و برطرف کردند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران بیان کرد: پس از اطلاع از سوراخ شدن خط لوله و نشت نفت، با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی‌های لازم و به‌دلیل حساسیت موضوع و اهمیت تولید و انتقال نفت و با هدف جلوگیری از آلودگی زیست محیطی و انتشار نفت و گاز به محیط پیرامونی، کارکنان عملیاتی این شرکت در کوتاه‌ترین زمان ممکن به محل نشت در منطقه حساس گوره اعزام شدند و با رعایت مقررات ایمنی، نشتی خط لوله را کنترل، مهار و برطرف کردند تا با این اقدام بزرگ در یک کار جهادی و شبانه‌روزی از کاهش تولید و توقف روزانه ۱۷۰ هزار بشکه نفت جلوگیری شود.

کمالی گفت: پس از پایان عملیات رفع نشت، انتقال نفت مهارشده ناشی از نفت‌ریزی که در گودال‌های موقت احداث‌شده جمع‌آوری شده بود و بازگردانی نفت و پاکسازی و ایمن‌سازی محل نشت، نفت بدون وقفه در جریان است.

انتهای پیام/

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn