کد خبر : 98611
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷
0 بازدید

حرکت جنجالی بازیکنان اتلتیکو در پایان دربی

حرکت جنجالی بازیکنان اتلتیکو در پایان دربی

بازیکنان اتلتیکو بعد از تساوی در دربی حرکتی انجام دادند که حتی به مذاق دسته عظیمی از هواداران خودشان نیز خوش نیامد. به گزارش “ورزش سه”، به دربی دیشب مادرید دربی شرمسارانه لقب داده‌اند. دیداری که با وقفه‌ای 15 دقیقه از دقیقه 68 روبرو شد و دلیلش پرتاب اشیای مختلف به سمت تیبو کورتوا از






بازیکنان اتلتیکو بعد از تساوی در دربی حرکتی انجام دادند که حتی به مذاق دسته عظیمی از هواداران خودشان نیز خوش نیامد.





حرکت جنجالی بازیکنان اتلتیکو در پایان دربی



به گزارش “ورزش سه”، به دربی دیشب مادرید دربی شرمسارانه لقب داده‌اند. دیداری که با وقفه‌ای 15 دقیقه از دقیقه 68 روبرو شد و دلیلش پرتاب اشیای مختلف به سمت تیبو کورتوا از طرف هواداران افراطی اتلتیکو بود. داور طبق قوانین بازی را موقتا قطع کرد و بازیکنان راهی رختکن شدند و کمی بعد بازی در آرامش از سر گرفته شد.

در این بین دیگو سیمئونه و چند بازیکن اتلتیکو مجبور شدند به سمت اولتراهای پشت دروازه کورتوا بروند و از آنها خواهش کنند که دست از پرتاب اشیا بردارند. بسیاری از این هواداران برای اینکه شناسایی نشوند، ماسک داشتند.

عجیب‌تر اینکه در پایان بازی که اتلتیکو توانست بالاخره بازی را در دقیقه 95 مساوی کند، بازیکنان اتلتیکو به سمت همان اولتراها رفتند و این یک امتیاز را با آنها جشن گرفتند. دیگر بخش‌های ورزشگاه با مشاهده این وضعیت شروع به زدن سوت‌های اعتراضی کردند و باور نمی‌کردند بازیکنان به سمت کسانی رفته‌اند که نزدیک بود بازی را به تعطیلی بکشانند. حرکتی که در رسانه‌های اسپانیا نیز بازخوردی بسیار منفی داشته و از آن به عنوان یک اتفاق شرم‌آور نوشته‌اند.

 


  • افزایش حقوق کارمندان براساس نرخ تورم | روش جدید محاسبه حقوق کارمندان اعلام شد

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn