کد خبر : 98738
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۵
6 بازدید

انتشار تصویر جدید هدیه بازوند با استایلی متفاوت

انتشار تصویر جدید هدیه بازوند با استایلی متفاوت

به گزارش بازیگر 360 ، در این تصویر، بازوند با استایلی کلاسیک و شیک ظاهر شده که یادآور شخصیت ترانه علیدوستی در سریال «شهرزاد» است. شباهت استایل هدیه بازوند در این عکس به شخصیت ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد، باعث واکنش‌های متعدد کاربران فضای مجازی شده است. بسیاری از کاربران این شباهت را جالب و

به گزارش بازیگر 360 ، در این تصویر، بازوند با استایلی کلاسیک و شیک ظاهر شده که یادآور شخصیت ترانه علیدوستی در سریال «شهرزاد» است.

هدیه بازوند با استایلی شبیه به ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد

هدیه بازوند با استایلی شبیه به ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد شباهت استایل هدیه بازوند در این عکس به شخصیت ترانه علیدوستی در سریال شهرزاد، باعث واکنش‌های متعدد کاربران فضای مجازی شده است. بسیاری از کاربران این شباهت را جالب و دیدنی دانسته و به مقایسه استایل این دو بازیگر پرداخته‌اند.

هدیه بازوند که با نقش‌آفرینی در سریال کمدی «نون.خ» به شهرت رسیده است، در این تصویر چهره متفاوتی از خود نشان داده است. این تغییر استایل نشان می‌دهد که او به دنبال تجربه نقش‌های متنوع و متفاوت است.

انتشار این تصویر نشان از علاقه هدیه بازوند به مد و استایل دارد و همچنین نشان می‌دهد که او به دنبال الهام گرفتن از بازیگران دیگر است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn