کد خبر : 98762
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
4 بازدید

سلفی منوچهر هادی و حمید گودرزی خبر از همکاری جدید می‌دهد

سلفی منوچهر هادی و حمید گودرزی خبر از همکاری جدید می‌دهد

به گزارش بازیگر 360 ، این تصاویر نشان می‌دهد که این دو هنرمند قرار است بار دیگر با هم همکاری کنند. هادی با انتشار این تصاویر، از همکاری مجدد با حمید گودرزی ابراز خوشحالی کرده است. این چهارمین همکاری مشترک این دو هنرمند خواهد بود. پیش از این، آن‌ها در فیلم سینمایی «قرنطینه»، سریال «دلدادگان»

به گزارش بازیگر 360 ، این تصاویر نشان می‌دهد که این دو هنرمند قرار است بار دیگر با هم همکاری کنند.

سلفی منوچهر هادی و حمید گودرزی خبر از همکاری جدید می‌دهد

هادی با انتشار این تصاویر، از همکاری مجدد با حمید گودرزی ابراز خوشحالی کرده است. این چهارمین همکاری مشترک این دو هنرمند خواهد بود. پیش از این، آن‌ها در فیلم سینمایی «قرنطینه»، سریال «دلدادگان» و سریال «نیوکمپ» با هم همکاری داشته‌اند.

این خبر برای طرفداران منوچهر هادی و حمید گودرزی بسیار خوشحال‌کننده است. آن‌ها با دیدن این تصاویر، مشتاقانه منتظر پروژه جدید مشترک این دو هنرمند هستند.

همکاری‌های قبلی این دو هنرمند نشان داده است که آن‌ها توانایی ایجاد آثار جذاب و پرمخاطب را دارند. انتظار می‌رود پروژه جدید آن‌ها نیز با استقبال خوبی از سوی مخاطبان روبرو شود.

انتشار این تصاویر، گمانه‌زنی‌هایی را در مورد پروژه جدید این دو هنرمند به وجود آورده است. برخی از مخاطبان حدس می‌زنند که آن‌ها در یک سریال یا فیلم جدید با هم همکاری خواهند کرد.

منوچهر هادی در سال‌های اخیر با ساخت سریال‌ها و فیلم‌های پرمخاطب، جایگاه خود را در صنعت سینما و تلویزیون ایران تثبیت کرده است. حمید گودرزی نیز با بازی در نقش‌های متنوع، توانایی‌های خود را به عنوان یک بازیگر توانمند به اثبات رسانده است.

همکاری مجدد این دو هنرمند، نویدبخش یک پروژه جذاب و دیدنی است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn