کد خبر : 98809
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۰
4 بازدید

آغاز فیلمبرداری سریال تاریخی «مهمان‌کشی» به کارگردانی احمد کاوری

آغاز فیلمبرداری سریال تاریخی «مهمان‌کشی» به کارگردانی احمد کاوری

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که از پروژه‌های الف صداوسیما محسوب می‌شود، به یکی از شخصیت‌های مهم واقعه کربلا می‌پردازد و روایتی متفاوت از این واقعه تاریخی را ارائه خواهد داد. احمد کاوری، کارگردان این سریال، پیش از این آثاری چون «شرم»، «بچه مهندس» و «وارش» را کارگردانی کرده است. او با تجربه

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که از پروژه‌های الف صداوسیما محسوب می‌شود، به یکی از شخصیت‌های مهم واقعه کربلا می‌پردازد و روایتی متفاوت از این واقعه تاریخی را ارائه خواهد داد.

احمد کاوری، کارگردان این سریال، پیش از این آثاری چون «شرم»، «بچه مهندس» و «وارش» را کارگردانی کرده است. او با تجربه در ساخت سریال‌های تاریخی، به ویژه «وارش» که به تاریخ معاصر ایران می‌پرداخت، برای کارگردانی «مهمان‌کشی» انتخاب شده است.

تهیه‌کنندگی این سریال را کامبیز دارابی بر عهده دارد که پیش از این نیز در پروژه‌های مشترکی با احمد کاوری، از جمله سریال «وارش»، همکاری داشته است.

داستان سریال «مهمان‌کشی» بر روی زندگی یکی از یاران امام حسین (ع) متمرکز است و از زاویه دید این شخصیت به وقایع کربلا می‌پردازد. این روایت جدید از واقعه کربلا، می‌تواند برای مخاطبان جذاب و دیدنی باشد.

برنامه‌ریزی اولیه برای ساخت این سریال در ۲۰ قسمت انجام شده است. اما ممکن است با توجه به روند تولید، این تعداد تغییر کند.

کلید خوردن سریال «مهمان‌کشی» نشان از توجه ویژه صداوسیما به تولید سریال‌های تاریخی دارد. این سریال با توجه به موضوع و عوامل سازنده آن، می‌تواند یکی از آثار شاخص تلویزیون در سال‌های اخیر باشد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn