کد خبر : 99078
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۷:۵۴
4 بازدید

سپاهان به دنبال اولین برد آسیایی در فولاد شهر

سپاهان به دنبال اولین برد آسیایی در فولاد شهر

دیدار تیم فوتبال سپاهان و استقلال تاجیکستان امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا برگزار می‌شود. تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال استقلال تاجیکستان می‌رود.   طلایی پوشان اصفهانی در  هفته اول لیگ قهرمانان سطح

دیدار تیم فوتبال سپاهان و استقلال تاجیکستان امشب در هفته دوم لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا امشب ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان به مصاف تیم فوتبال استقلال تاجیکستان می‌رود.  

طلایی پوشان اصفهانی در  هفته اول لیگ قهرمانان سطح دوم آسیا برابر تیم نه چندان قدرتمند الوحدات اردن شکست خورد و بدون امتیاز در رتبه سوم گروه C  این رقابت‌ها قرار گرفتند. آنها با حمایت هواداران خود می‌خواهند ۳ امتیاز بازی خانگی برابر تیم استقلال تاجیکستان را بگیرند تا شکست بازی اول را جبران کنند.  

سپاهانی‌ها در لیگ برتر فوتبال هم نتایج خوبی نگرفتند و  آنها هفته قبل با شکست برابر تیم تراکتور صدرنشینی در لیگ برتر را از دست دادند و همین موضوع باعث شد که برخی از تماشاگران اصفهانی شعار مورایس حیا کن سپاهان را رها کن سر بدهند. البته مدیران باشگاه سپاهان از مورایس حمایت کردند و این مربی همچنان سکان هدایت طلایی پوشان را برعهده خواهد داشت.  

شاگردان مورایس به خوبی می‌دانند که اگر تیم استقلال تاجیکستان را همانند تیم الوحدات اردن دستکم بگیرند اسیر شگفتی می‌شوند و کار در ادامه بازی‌ها برایشان سخت خواهد شد.  

مورایس اعلام کرده که اطلاعاتی از تیم استقلال تاجیکستان ندارد و همین مطلب را هم قبل از بازی با الوحدات اردن گفته بود که منجر به شکست در آن بازی شد.  

در آن طرف، تیم استقلال تاجیکستان همانند سپاهان بازی اول آسیایی خود را برابر تیم الشارجه امارات در دوشنبه شکست خورده است. این تیم تاجیکی به دنبال برد خارج از خانه برابر سپاهان است تا جبران مافات کند، اما کار سختی جلوی هواداران اصفهانی دارد.  

 تیم استقلال تاجیکستان در لیگ کشورش شرایط خوبی دارد و با اختلاف امتیازی زیاد نسبت به تیم دوم با ۴۲ امتیاز  صدرنشین لیگ تاجیکستان است. البته این تیم در ۲ بازی گذشته خود در لیگ داخلی شکست خورده است، اما همچنان در صدر جدول قرار دارد.  

سپاهان بازیکنان شاخصی  در اختیار دارد و از آن طرف هم استقلال تاجیکستان بازیکنانی از اوکراین و بلاروس دارد و  منوچهر ژالیوف بهترین گلزن فصل گذشته این تیم به شمار می‌آید.   

وحدت هنانوف بازیکن سپاهان چهره ویژه این بازی است چرا که او سابقه بازی در تیم استقلال تاجیکستان را دارد و از انگیزه زیادی برخوردار است، تا توانایی و قابلیت خود را به تیم سابقش نشان بدهد. 

این نخستین بازی تاریخ بین ۲ تیم سپاهان و استقلال تاجیکستان خواهد بود و باید دید سپاهان می‌تواند با برد برابر حریف تاجیکی خود نخستین برد آسیایی خود را در کنار هوادارانش جشن بگیرد یا نه!  

انی موتو ریو از ژاپن به همراه نیشی هاشی ایسائو و تاکاگی تاکومی قضاوت این بازی را برعهده دارند  و توریق مونیر الکتیری از اندونزی نیز آنها را در امر قضاوت کمک می‌کند.

خبرنگار: مریم طایفه 

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn