کد خبر : 99365
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷
1 بازدید

اینیستا در آستانه خداحافظی از فوتبال

اینیستا در آستانه خداحافظی از فوتبال

هافبک خلاق اسپانیایی در صفحه شخصی اش نوشت که به زودی خبر مهمی را اعلام خواهد کرد. آندرس اینیستا هافبک خلاق سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا در صفحه شخصی اش نوشت که ۸ اکتبر (۱۷ مهر) خبر مهمی را اعلام خواهد کرد. او پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم

هافبک خلاق اسپانیایی در صفحه شخصی اش نوشت که به زودی خبر مهمی را اعلام خواهد کرد.

آندرس اینیستا هافبک خلاق سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا و باشگاه بارسلونا در صفحه شخصی اش نوشت که ۸ اکتبر (۱۷ مهر) خبر مهمی را اعلام خواهد کرد.

او پس از پایان مهلت قراردادش با این باشگاه تصمیم گرفت که این تیم را ترک کند و همه منتظر اعلام مقصد بعدی او بودند تا مشخص شود که قصد دارد در ۴۰ سالگی در چه تیمی به میدان برود، اما به نظر می‌رسد که او هم بالاخره به پایان راه رسیده است و قصد دارد از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

اینیستا که محصول آکادمی معروف بارسلونا، لاماسیا است، ۶۷۴ بار برای آبی و اناری‌ها به میدان رفت و ۵۷ گل به ثمر رساند و ۱۳۵ پاس گل نیز به هم تیم هایش داد.

اینیستا در دوران حضورش در بارسلونا ۳۲ جام که شامل ۹ قهرمانی لالیگا، ۴ قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و ۶ قهرمانی در کوپا دل ری را کسب کرده بود.

او همراه با تیم ملی کشور ۲ بار فاتح یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۲ شد و همچنین زننده گل پیروزی ماتادور‌ها در فینال جام جهانی ۲۰۱۰ مقابل هلند بود.

این ستاره اسپانیایی پس از جدایی از بارسلونا در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت راهی فوتبال ژاپن شود و تا سال ۲۰۲۳ با پیراهن ویسل کوبه در لیگ فوتبال این کشور به میدان رفت و در سال ۲۰۲۳ از این باشگاه هم جدا شد و به فوتبال امارات ملحق شد تا پیراهن الامارت را به تن داشته باشد و یک فصل برای این باشگاه بازی کرد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn