کد خبر : 99546
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۹
1 بازدید

مدیرعامل جدید یوفی انتخاب شد +عکس

مدیرعامل جدید یوفی انتخاب شد +عکس

چندی پیش اتحادیه جهانی نمایشگاه ها اعلام کرد که مدیرعامل این مجموعه به زودی و آن هم پس از ۱۰ سال قرار است به فعالیت خود پایان داده و از این سمت کناره گیری نماید. کای هتندورف از سال ۲۰۱۵ این مسئولیت را به عهده گرفته بود و حالا پس از ۱۰ سال

چندی پیش اتحادیه جهانی نمایشگاه ها اعلام کرد که مدیرعامل این مجموعه به زودی و آن هم پس از ۱۰ سال قرار است به فعالیت خود پایان داده و از این سمت کناره گیری نماید.

مدیرعامل جدید یوفی انتخاب شد +عکس


کای هتندورف از سال ۲۰۱۵ این مسئولیت را به عهده گرفته بود و حالا پس از ۱۰ سال از سمت خود کناره گیری می کند. وی در بخشی از صحبت های خداحافظی خود که پیش از این منتشر کرده بودیم، اعلام کرد: در سال ۲۰۱۵ به اتحادیه یوفی اضافه شدم و این ۱۰ سال گذشته که به عنوان مدیرعامل اتحادیه جهانی صنعت نمایشگاهی مشغول به فعالیت بودم برای من بسیار هیجان انگیز بود.

پس از چند ماه بررسی گزینه های مختلف که شرایط لازم جهت تصدی این پست را داشتند بالاخره “کریس اسکیث” به عنوان مدیرعامل آینده یوفی انتخاب شد. وی از ابتدای سال آینده میلادی مصادف با ۱ ژانویه ۲۰۲۵ این سمت را به عهده خواهد گرفت.

جوف دیکینسون، رئیس یوفی در مورد این انتخاب اعلام کرد: “ما با چندین نامزد عالی از داخل و خارج از یوفی مصاحبه کردیم، و در نهایت با کریس، متقاعد شدیم که یک رهبر عالی را برای ادامه توسعه و تکامل یوفی به عنوان بدنه تجاری پیشرو در صنعت خود انتخاب کرده ایم.”

وی افزود:” کریس سال ها در یوفی فعال بوده و ریاست کمیته انجمن ها و خدمت در کمیته اجرایی یوفی را بر عهده داشته است. در نقش AEO خود، او با تیم مدیریت قبلی و مخصوصا کای هتندورف در بسیاری از مسائل، از مدیریت رویداد گرفته تا حمایت، از نزدیک کار کرده است. او با سوابق عالی خود واجد شرایط منحصر به فردی است که نقش مدیر عامل یوفی را بر عهده بگیرد.” 

کریس اسکیث در راستای این انتخاب بیان داشت: “من مشتاقانه منتظر ادامه خدمت به این صنعت بزرگ خود هستم، اکنون در سطح جهانی در یوفی این کار را انجام خواهم داد. من به یک تیم یوفی ملحق می شوم که در حال حاضر استانداردهای جهانی را در زمینه تحقیق، حمایت، همکاری و تعالی جامعه تعیین می کند و تمام تلاش خود را برای ایجاد کارهای بزرگی که در دهه گذشته انجام شده است، انجام خواهم داد.”

کریس اسکیث کار خود را در حسابرسی رسانه ها در دفتر مخصوص این فعالیت آغاز کرد، جایی که بعداً در توسعه محصولات حسابرسی آنها برای بخش رویداد رهبری کرد. در سال ۲۰۰۶ کریس به اتحاد صنعت رویدادها (EIA) نقل مکان کرد و بر ادغام AEC و BECA برای تشکیل ESSA (انجمن تامین کنندگان و خدمات رویداد) نظارت کرد.

 در سال ۲۰۱۰، او همچنین مدیر انجمن خواهر ESSA، AEV (انجمن مکان‌های رویداد) شد، و پیش از انتقال به AEO (انجمن برگزارکنندگان رویداد) در سال ۲۰۱۴، مشارکت محل برگزاری را از طریق گروه‌های علاقه‌مند ویژه انجام داد. 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn