کد خبر : 99686
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶
2 بازدید

بیتل‌جوس با کیفیت بالا به خانه‌ها می‌آید!

بیتل‌جوس با کیفیت بالا به خانه‌ها می‌آید!

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای طرفداران بیتل‌جوس! برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی فیلم کمدی ترسناک «بیتل‌جوس 2» را اعلام کرده است. تاریخ انتشار: نسخه دیجیتال: سه‌شنبه ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳) نسخه فیزیکی (بلوری و 4K): ۱۹ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۹ آبان ۱۴۰۳) نسخه فیزیکی علاوه بر خود فیلم،

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای طرفداران بیتل‌جوس! برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه‌های دیجیتالی و فیزیکی فیلم کمدی ترسناک «بیتل‌جوس 2» را اعلام کرده است.

تاریخ انتشار:

  • نسخه دیجیتال: سه‌شنبه ۸ اکتبر ۲۰۲۴ (۱۷ مهر ۱۴۰۳)
  • نسخه فیزیکی (بلوری و 4K): ۱۹ نوامبر ۲۰۲۴ (۲۹ آبان ۱۴۰۳)

نسخه فیزیکی علاوه بر خود فیلم، شامل محتویات اضافی جذابی مانند پشت صحنه ساخت فیلم و انیمیشن‌های استاپ‌موشن از طراحی‌های فیلم خواهد بود.

موفقیت تجاری فیلم:

«بیتل‌جوس 2» از زمان اکران جهانی‌اش با استقبال منتقدان و تماشاگران مواجه شده و توانسته است به فروش بیش از ۳۷۴ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند. این موفقیت نشان می‌دهد که این فیلم توانسته است همچون قسمت اول، مخاطبان زیادی را به خود جذب کند.

داستان فیلم:

در این قسمت از داستان، خانواده دیتز پس از یک اتفاق ناگوار به خانه قدیمی خود در وینتر ریور بازمی‌گردند. لیدیا، دختر این خانواده، با کشف یک راز قدیمی، به‌طور تصادفی دروازه دنیای ارواح را باز می‌کند و ماجراهای جدیدی را آغاز می‌کند. با باز شدن این دروازه، بیتل‌جوس شیطانی نیز فرصت بازگشت پیدا می‌کند و همه‌چیز را به هم می‌ریزد.

بازیگران:

مایکل کیتون در نقش بیتل‌جوس، جنا اورتگا در نقش آسترید دیتز، وینونا رایدر در نقش لیدیا دیتز و سایر بازیگران محبوب این فیلم، بار دیگر به دنیای بیتل‌جوس بازگشته‌اند. تیم برتون نیز همچون قسمت اول، کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته است.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn