کد خبر : 99871
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱:۳۹
3 بازدید

عراقچی: حمله امشب بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه بود / اقدام ما به پایان رسید / در صورت اقدام اسرائیل پاسخ ما قوی‌تر خواهد بود

عراقچی: حمله امشب بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه بود / اقدام ما به پایان رسید / در صورت اقدام اسرائیل پاسخ ما قوی‌تر خواهد بود

 ایرنا: وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با حمله ایران به پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل تاکید کرد: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.    سیدعباس عراقچی وزیر امور

 ایرنا: وزیر امور خارجه کشورمان در ارتباط با حمله ایران به پایگاه‌های نظامی و امنیتی اسرائیل تاکید کرد: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود. 

 

سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: غروب امشب ما از حق خود برای دفاع مشروع بر اساس ماده ۵١ منشور استفاده کردیم و منحصرا پایگاه‌های نظامی و امنیتی را، که مسئول نسل‌کشی در غزه و لبنان هستند، هدف قرار دادیم.

 

وی تاکید کرد: این اقدام بعد از تقریبا دو ماه خویشتن‌داری بسیار زیاد از سوی ما، به منظور فراهم کردن امکان آتش‌بس در غزه، بود.

 

عراقچی افزود: اقدام ما به پایان رسیده است مگر آن که رژیم اسرائیلی بخواهد واکنش‌های بیشتری را از سوی ما شاهد باشد. در این حالت پاسخ ما قوی‌تر و با قدرت بیشتری خواهد بود.

 

رئیس دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: حامیان اسرائیل اکنون مسئولیت بیشتری برای متوقف کردن جنگ افروزان تل‌آویو , به جای دخالت احمقانه دارند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn