کد خبر : 100375
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
13 بازدید

در چهارمین همایش ایران گرین چه گذشت؟

در چهارمین همایش ایران گرین چه گذشت؟

اختصاصی تیتر کوتاه: چهارمین دوره کنفرانس بین المللی ایران گرین به عنوان رویدادی استثنایی در حوزه غلات، نهاده های دامی و دانه های روغنی کشور ۱۰و ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار شد. این کنفرانس که به عنوان مهم ‌ترین گردهمایی علمی-تجاری مدیران و فعالان این حوزه

اختصاصی تیتر کوتاه:

چهارمین دوره کنفرانس بین المللی ایران گرین به عنوان رویدادی استثنایی در حوزه غلات، نهاده های دامی و دانه های روغنی کشور ۱۰و ۱۱ مهر ۱۴۰۳ در مرکز همایش های بین المللی هتل بزرگ ارم برگزار شد.

تصاویر | در چهارمین همایش ایران گرین چه گذشت؟


این کنفرانس که به عنوان مهم ‌ترین گردهمایی علمی-تجاری مدیران و فعالان این حوزه در کشور شناخته می شود، امسال نیز با استقبال گسترده متخصصان، مدیران و سیاست‌ گذاران حوزه غلات مواجه شد.

در این همایش که به مدت ۲ روز برگزار شد پنل های  تخصصی در موضوعات مدیریت ریسک در زنجیره واردات غلات، دانه‌ های روغنی، خوراک دام، تجارت ایران و روسیه، فرآورده های  غلات، پنل بنادر و لجستیک غلات، پنل قوانین حقوقی تجارت غلات، پنل دانه های روغنی و پنل صنعت خوراک دام و طیور دایر شد که طی آن آخرین دستاوردهای علمی و مباحث و چالش های روز در حوزه غلات و واردات انواع غلات و نهاده به کشور به بحث گذاشته شد و روابط تجاری جدیدی بین مدیران این صنعت شکل گرفت.

در ادامه گزارش تصویری این رویداد را مشاهده خواهید کرد: 

 





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn