کد خبر : 101053
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۲
6 بازدید

تغییر چهره باور نکردنی سهراب سریال از سرنوشت پس از ۵ سال

تغییر چهره باور نکردنی سهراب سریال از سرنوشت پس از ۵ سال

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویر جدید منتشر شده از این بازیگر جوان، تغییر قابل توجه چهره او را پس از ایفای نقش در سریال پرمخاطب «از سرنوشت» نشان می‌دهد. راستین عزیزپور که در زمان بازی در این سریال کودکی خردسال بود، اکنون به نوجوانی ۱۵ ساله تبدیل شده و با ظاهری متفاوت و جذاب‌تر

به گزارش بازیگر 360 ، تصاویر جدید منتشر شده از این بازیگر جوان، تغییر قابل توجه چهره او را پس از ایفای نقش در سریال پرمخاطب «از سرنوشت» نشان می‌دهد. راستین عزیزپور که در زمان بازی در این سریال کودکی خردسال بود، اکنون به نوجوانی ۱۵ ساله تبدیل شده و با ظاهری متفاوت و جذاب‌تر در مقابل دوربین ظاهر شده است.

رشد و تغییر ظاهری راستین عزیزپور، توجه بسیاری از مخاطبان سریال «از سرنوشت» را به خود جلب کرده است. بسیاری از طرفداران این سریال با دیدن تصاویر جدید او، از تغییر چهره و رشد این بازیگر جوان ابراز شگفتی و خوشحالی کرده‌اند.

لازم به ذکر است که راستین عزیزپور، پس از بازی در سریال «از سرنوشت»، در چندین پروژه سینمایی و تلویزیونی دیگر نیز به ایفای نقش پرداخته است. او با استعداد و تلاش خود توانسته است جایگاه ویژه‌ای را در دنیای هنر برای خود دست و پا کند.

تغییر چهره راستین عزیزپور، نشان‌دهنده گذر سریع زمان و رشد و بلوغ این بازیگر جوان است. بسیاری از کارشناسان سینما و تلویزیون، آینده درخشانی را برای راستین عزیزپور پیش‌بینی می‌کنند.

تغییر چهره باور نکردنی سهراب سریال از سرنوشت پس از ۵ سال تغییر چهره باور نکردنی سهراب سریال از سرنوشت پس از ۵ سال تغییر چهره باور نکردنی سهراب سریال از سرنوشت پس از ۵ سال

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn