کد خبر : 102904
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۳
8 بازدید

پوستر جدید ونوم ۳؛ نبردی حماسی در انتظار است!

پوستر جدید ونوم ۳؛ نبردی حماسی در انتظار است!

به گزارش بازیگر 360 ، در این پوستر، ونوم با بازی تام هاردی در حال مبارزه با هیولایی عظیم الجثه در آسمان شهر است که نمایی حماسی و پر از اکشن را به تصویر می‌کشد. طبق اعلام رسمی، فیلم “ونوم: آخرین رقص” در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ اکران خواهد شد. این فیلم که توسط کلی

به گزارش بازیگر 360 ، در این پوستر، ونوم با بازی تام هاردی در حال مبارزه با هیولایی عظیم الجثه در آسمان شهر است که نمایی حماسی و پر از اکشن را به تصویر می‌کشد.

پوستر جدید ونوم ۳؛ نبردی حماسی در انتظار است!

طبق اعلام رسمی، فیلم “ونوم: آخرین رقص” در تاریخ ۴ آبان ۱۴۰۳ اکران خواهد شد. این فیلم که توسط کلی مارسل، نویسنده دو قسمت قبلی ونوم، کارگردانی شده است، به ماجراهای ادی براک و سمبیوت ونوم می‌پردازد که این بار باید برای بقا با تهدیدات جدیدی روبرو شوند.

تام هاردی یک بار دیگر در نقش ادی براک/ونوم به ایفای نقش می‌پردازد و با حضور بازیگرانی همچون پگی لو، چیویتل اجیوفور، جونو تمپل، ریس ایفان و کلارک باکو، این فیلم جمعی از بازیگران بااستعداد را گرد هم آورده است.

کلی مارسل علاوه بر کارگردانی، فیلم‌نامه این فیلم را نیز بر اساس داستانی مشترک با تام هاردی نوشته است. این همکاری نزدیک بین کارگردان و بازیگر اصلی، نویدبخش یک فیلم جذاب و پر از سورپرایز است.

با توجه به پوستر منتشر شده و اطلاعات موجود، می‌توان انتظار داشت که “ونوم: آخرین رقص” پر از صحنه‌های اکشن مهیج و جلوه‌های ویژه خیره‌کننده باشد. همچنین، داستان فیلم به احتمال زیاد به رابطه پیچیده بین ادی براک و سمبیوت ونوم پرداخته و ابعاد جدیدی از این شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذارد.

با نزدیک شدن به تاریخ اکران، انتظار می‌رود که سونی پیکچرز اطلاعات بیشتری از فیلم “ونوم: آخرین رقص” منتشر کند. هواداران این مجموعه سینمایی می‌توانند با اطمینان خاطر منتظر یک فیلم اکشن ماجراجویی هیجان‌انگیز باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn