کد خبر : 104197
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲:۳۵
1 بازدید

درخواست کنیا از صندوق بین‌المللی پول برای بررسی پرونده‌های فساد

درخواست کنیا از صندوق بین‌المللی پول برای بررسی پرونده‌های فساد

به گزارش برنا، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که دولت کنیا پس از فشار تعدادی از کشور‌های غربی، از صندوق خواسته تا به طور رسمی فساد و مسائل حکومتی را ارزیابی کند. تعدادی از کشور‌های غربی، کمک‌کنندگان عمده به صندوق بین‌المللی پول، از کنیا خواستند تا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای آزادسازی وام‌دهی، ارزیابی

به گزارش برنا، صندوق بین‌المللی پول اعلام کرد که دولت کنیا پس از فشار تعدادی از کشور‌های غربی، از صندوق خواسته تا به طور رسمی فساد و مسائل حکومتی را ارزیابی کند.

تعدادی از کشور‌های غربی، کمک‌کنندگان عمده به صندوق بین‌المللی پول، از کنیا خواستند تا به عنوان بخشی از تلاش‌ها برای آزادسازی وام‌دهی، ارزیابی فساد و مسائل حکومتی را درخواست کند.

کنیا با بدهی‌هایی دست و پنجه نرم می‌کند که در سال‌های اخیر به سطوح بحرانی رسیده است و تلاش‌های این کشور برای دریافت ۶۰۰ میلیون دلار از صندوق بین‌المللی پول را پیچیده کرده است.

خود کشور‌ها باید درخواست به اصطلاح «تشخیص حکمرانی» کنند که بررسی می‌کند آیا فساد و ضعف در حکمرانی باعث کاهش درآمد‌ها یا ایجاد مشکلات دیگر در امور مالی یک کشور می‌شود.

یک سخنگوی صندوق بین المللی پول گفت: «ما درخواستی برای تشخیص حکمرانی از سوی مقامات دریافت کردیم. هدف دولت کنیا تقویت سیاست‌های حکومت داری و مبارزه با فساد است. دولت قصد دارد از این تشخیص‌ها برای افزایش کارایی هزینه‌های عمومی، افزایش رقابت‌پذیری، ارتقای رشد و کاهش فقر به شیوه‌ای جامع استفاده کند.»

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn