کد خبر : 105201
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۴:۵۰
3 بازدید

شرایط فروش اقساطی کی ام سی ایگل + جزئیات

شرایط فروش اقساطی کی ام سی ایگل + جزئیات

فروش کی ام سی ایگل، اولین محصول ملی کرمان موتور به صورت نقدی و اقساطی از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهر ادامه دارد. طبق اطلاعیه فروش کرمان موتور، کی ام سی ایگل با قیمت نقدی ۹۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مشتریان می‌توانند با واریز این مبلغ در زمان ثبت نام،

فروش کی ام سی ایگل، اولین محصول ملی کرمان موتور به صورت نقدی و اقساطی از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۳ آغاز می‌شود و تا ۳۰ مهر ادامه دارد.

شرایط فروش اقساطی  کی ام سی ایگل + جزئیات


طبق اطلاعیه فروش کرمان موتور، کی ام سی ایگل با قیمت نقدی ۹۴۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. مشتریان می‌توانند با واریز این مبلغ در زمان ثبت نام، خودروی خود را نهایتا ظرف ۹۰ روز کاری تحویل بگیرند.

اما در شرایط فروش اقساطی کی ام سی ایگل، متقاضیان این امکان را دارند با پرداخت مبلغ ۸۰۰ میلیون تومان و چهار چک به مبلغ هرکدام ۳۶ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان ( هر سه ماه یک چک) یا مبلغ نقدی ۷۰۰ میلیون تومان به همراه چهار چک به مبلغ ۶۵ میلیون و ۷۰۹ هزار و ۳۰۰ تومان، خودروی کی ام سی ایگل را با مهلت تحویل ۹۰ روزه خریداری کنند.

لازم به ذکر است در صورت انتخاب روش اقساطی، سند خودرو  تا زمان تسویه آخرین چک، نزد شرکت به صورت رهن باقی می‌ماند. تاریخ شروع اولین چک نیز ۲۵ فروردین ۱۴۰۴ خواهد بود.

کی-ام-سی





منبع:+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn