کد خبر : 105614
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۷
11 بازدید

اتما فرهنگیان/معرفی سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir

اتما فرهنگیان/معرفی سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir

به گزارش . ساناپرس،سایت اتما فرهنگیان سایتی است که توسط اتحادیه تعاونی های فرهنگیان طراحی شده است تا خدمات رسانی به فرهنگیان در راستای بهره مندی از خریدهای قسطی و استفاده از خدمات مسافرتی و گردشگری به صورت قسطی را بهبود ببخشد.بسیاری از فرهنگیان واجد شرایط تنها به دلیل عدم آشنایی با این سایت، نحوه ورود

به گزارش . ساناپرس،سایت اتما فرهنگیان سایتی است که توسط اتحادیه تعاونی های فرهنگیان طراحی شده است تا خدمات رسانی به فرهنگیان در راستای بهره مندی از خریدهای قسطی و استفاده از خدمات مسافرتی و گردشگری به صورت قسطی را بهبود ببخشد.
بسیاری از فرهنگیان واجد شرایط تنها به دلیل عدم آشنایی با این سایت، نحوه ورود و نحوه ثبت نام در آن، امکان استفاده از خدمات سایت را از دست داده و نمی توانند از خدمات خرید اقساطی اتما استفاده کنند.

کاربران واجد شرایط پس از ورود به سایت etmacard.ir و پیش ثبت نام، می توانند وارد حساب کاربری خود نیز شده و از فروشگاه های مختلف تحت پوشش سایت اتما، لوازم مورد نیاز خود را با قسط بندی های متفاوت تهیه کنند.
اما برای انجام این کار ابتدا لازم است که با سایت اتما فرهنگیان آشنایی داشته باشند و نحوه ورود و ثبت نام در آن را بلد باشند. در همین راستا در ادامه این مطلب تمامی نکات ضروری در رابطه با سایت اتما فرهنگیان، ورود به آن و مشاهده اقساط ارائه شده است.
معرفی سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir
معرفی سایت اتما فرهنگیان
با اینترنتی شدن بیشتر کار ها و رسیدگی به امور مراجعان ارگان های مختلف به صورت غیر حضوری، اتحادیه تعاونی های فرهنگیان هم خدمات رسانی خود را عمدتا به صورت غیرحضوری و آنلاین درآورده است.
افرادی که شرایط استفاده از خدمات اتحادیه تعاونی فرهنگیان را دارند، می توانند به راحتی و با ورود به سایت این مجموعه، کار های خود را انجام بدهند. در همین راستا در ادامه این بخش به معرفی سایت به صورت کامل پرداخته شده است.
سایت اتما فرهنگیان یک سامانه طراحی شده توسط اتحادیه تعاونی های فرهنگیان با نشانی اینترنتی etmacard.ir است. تمامی فرهنگیان دارای کد پرسنلی فرهنگیان و کارمندان دولتی که شرایط استفاده از خدمات تعاونی فرهنگیان را داشته باشند.
برای دسترسی به سایت اتما فرهنگیان باید آدرس اینترنتی etmacard.ir را در مرورگر خود وارد کرده و به صفحه اصلی سایت دسترسی داشت. این سایت به گونه ای طراحی شده است که رابط کاربری ساده ای داشته باشد و تمامی افراد با هر میزان دانش درباره اینترنت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.
برای دسترسی آسان تر و استفاده راحت تر از سایت، باید ابتدا نرم افزارهای تغییر آی پی را خاموش کرد. سپس می توان از تمامی امکانات سایت اتما فرهنگیان که در ادامه هم به آن ها اشاره شده است استفاده کرد.
راهنمای ورود به سامانه اتما فرهنگیان
سایت اتما فرهنگیان به نشانی اینترنتی etmacard.ir سامانه ای طراحی شده توسط اتحادیه تعاونی های فرهنگیان برای سهولت خدمات رسانی به این دسته از کارمندان دولت است که دارای کارت شناسایی فرهنگیان باشند. افرادی که قصد دارند تا از این خدمات استفاده کنند .

باید حتما نحوه ورود به این سایت و استفاده از امکانات آن را هم بلد باشند. در همین راستا در ادامه این بخش یک راهنمای ورود به سامانه اتما فرهنگیان به صورت کامل ارائه شده است.

برای ورود به سایت etmacard.ir، می توان از چند روش مختلف استفاده کرد. اولین روش برای ورود، وارد کردن آدرس اینترنتی این سایت در مرورگر دستگاه های متصل به اینترنت است.

معرفی سایت اتما فرهنگیان
پس از وارد کردن نشانی اینترنتی سایت، افراد می توانند به صفحه اصلی سایت دسترسی داشته باشند. یک روش دیگر برای دسترسی داشتن به سایت اتما فرهنگیان، جستجوی عبارت سایت اتما فرهنگیان در موتور جستجو مختلف مانند گوگل است.

پس از کلیک بر روی گزینه مربوط به سایت اتما فرهنگیان یا وارد کردن نشانی اینترنتی etmacard.ir، افراد می توانند به صفحه اصلی سایت دسترسی داشته باشند.
در این مرحله یا باید با استفاده از پورتال ورود به سامانه و مشاهده اقساط وارد سایت و حساب کاربری خود شده، یا این که در سایت اتما فرهنگیان ثبت نام کنند. برای ورود باید روی گزینه ورود در بالای صفحه کلیک کرده تا به بخش پر کردن فرم وارد شوند.
پس از ورود به بخش ورود به پورتال کاربری با استفاده از گزینه ای که در قسمت قبل مشاهده شد، یک فرم برای وارد کردن اطلاعات کاربری نمایش داده می شود. در این فرم باید اطلاعات کاربری مانند نوع کاربری و شماره ملی افراد همان طور که هنگام ثبت نام وارد شده است را وارد کرد.
برای ورود به سایت etmacard.ir و وارد کردن اطلاعات کاربری برای دسترسی به امکانات سایت، ابتدا می بایست افراد در این سایت پیش ثبت نام کرده باشند.
برای پیش ثبت نام باید ابتدا مراحل دیگری طی شود که در ادامه توضیح داده خواهد شد. در صورتی که افراد در دسترسی به این سایت با مشکل مواجه شدند، باید نرم افزارهای تغییر آی پی خود را خاموش کرده و مجددا برای بارگذاری سایت اتما فرهنگیان تلاش کنند.
همان طور که در بخش های قبلی به این موضوع اشاره شد، پس از ورود به سایت etmacard.ir برای مشاهده اقساط یا خرید اقساطی کالا و استفاده از سایر خدمات، مراجعین واجد شرایط باید ابتدا پیش ثبت نام را انجام داده تا بتوانند به حساب کاربری خود در سایت اتما فرهنگیان دسترسی داشته باشند.

در ابتدا باید برای ورود به سایت etmacard.ir، آدرس اینترنتی آن را در مرورگر وارد کرد. سپس همان طور که در تصویر زیر مشاهده می شود، روی سه خط کنار سایت یا منوی خدمات باید کلیک کرد.

معرفی سایت اتما فرهنگیان

در این منو روی عملیات کاربران و سپس در زیرمجموعه آن باید روی پیش ثبت نام مشتریان کلیک کرد.

معرفی سایت اتما فرهنگیان

در بخش بعدی باید شرایط را به صورت کامل مطالعه کرده، با تیک زدن باکس مشخص شده شرایط را قبول کرده و سپس روی گزینه تایید کلیک کرد.

معرفی سایت اتما فرهنگیان

در بخش بعدی کاربران باید وکالتنامه را تایید کنند که اجازه برداشت وجه از حساب آن ها برای اقساط را می دهد.

در بخش بعدی یک فرم به افراد نمایش داده می شود که در آن باید نوع مشتری، کد ملی و شماره موبایل خود را وارد کنند. پس از وارد کردن تمامی اطلاعات به صورت کامل، می توانند روی گزینه بررسی اطلاعات کلیک کنند.

معرفی سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir

پس از آن که اطلاعات خواسته شده در فرم وارد شد و بررسی اطلاعات هم به صورت کامل انجام شد، کد تایید شماره تلفن همراه برای فرد پیامک می شود.در صورتی که این کد درست باشد و کد ملی فرد هم به درستی وارد شده باشد.
پیش ثبت نام در سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir کامل شده و کاربران می توانند برای خرید قسطی کالا و مواد خوراکی و همچنین مشاهده اقساط خود وارد سایت شوند.

خرید اقساطی اتما فرهنگیان
یکی از مهم ترین و اصلی ترین خدماتی که در سایت اتما فرهنگیان ارائه شده و افراد پس از ورود به سایت etmacard.ir می توانند از آن استفاده کنند، خرید اقساطی انواع کالاهاست. تمامی افراد واجد شرایطی که کارت اتما فرهنگیان را داشته باشند، می توانند به صورت غیر حضوری و آنلاین و کاملا قسطی، از فروشگاه های تحت پوشش اتحادیه تعاونی های فرهنگیان خرید کنند.

برای این که فرهنگیان محترم بتوانند از سایت اتما فرهنگیان استفاده کرده و خرید های اقساطی خود را انجام بدهند، ابتدا نیاز است که برای ورود به سایت etmacard.ir اقدام کنند. پس از آن می توانند به راحتی مراحل پیش ثبت نام و ورود به سامانه را انجام داده و به امکانات کاملا دسترسی داشته باشند.
فروشگاه های طرف قرارداد اتما فرهنگیان در این سایت قرار داشته و در صورتی که کاربران شرایط لازم را داشته باشند، می توانند از این فروشگاه خرید کنند.
معرفی سایتetmacard.ir
وسایل خریداری شده توسط فرهنگیان از سایت اتما فرهنگیان به نشانی اینترنتی etmacard.ir به صورت غیر حضوری برای آن ها ارسال می شود. این کار می تواند تا حدود بسیار زیادی از اتلاف وقت و هزینه فرهنگیان محترم جلوگیری کند. بعد از خرید کالا هم افراد می توانند وارد سایت اتما فرهنگیان شده و برای مشاهده اقساط خود از خدمات ارائه شده در این سایت استفاده کنند. در سایت اتما دسته بندی های مختلفی مانند کالای دیجیتال، لوازم خانگی، خدمات مسافرتی و سایر خدمات به صورت دسته بندی شده بر اساس شهر و استان قرار گرفته و فرهنگیان می توانند به راحتی از آن استفاده کنند.
مشاهده اقساط اتما فرهنگیان
همان طور که پیش تر هم توضیح داده شد، فرهنگیان عزیز می توانند با ورود به سایت etmacard.ir، از خدمات این سایت مانند خرید قسطی کالا و خدمات مسافرتی استفاده کنند.
یکی از امکانات بسیار مهمی که به راحتی فرهنگیان در استفاده از این سایت کمک زیادی می کند، مشاهده اقساط باقی مانده در این سایت است.
برای شروع فرآیند خرید، افراد می توانند به سایت etmacard.ir وارد شده و پس از ورود به پورتال کاربری، وارد صفحه محاسبه اقساط شوند.
در این بخش می توان اطلاعاتی از جمله نوع مشتری، طرح فروش، مبلغ پایه خرید، حداقل مبلغ پیش پرداخت و تعداد اقساط را وارد کرد. سپس روی گزینه محاسبه اقساط کلیک کرده و می توانند که مبلغ هر قسط را با توجه به اطلاعاتی که در فرم پر کرده اند مشاهده کنند.

معرفی سایتetmacard.ir
بخش مشاهده اقساط در سایت اتما فرهنگیان به این عزیزان کمک می کند که مبلغ ماهیانه هر قسط خود را با توجه به زمان بندی اقساط مشاهده کرده و بهترین برنامه را برای خود انتخاب کنند.
طرح ها و برنامه هایی که در این سایت برای قسط بندی محصولات در نظر گرفته شده اند شامل طرح های ۱۰ تا ۳۵ ماهه با سود های مختلف است.
هر چه تعداد قسط ها بیشتر و زمان بازپرداخت طولانی تر باشد، سود آن هم بیشتر خواهد شد. اما مبلغی که هر ماه فرهنگیان باید پرداخت کنند کمتر خواهد بود.
فروشگاه های اتما فرهنگیان
در بخش های قبلی هم به این موضوع اشاره شد که کاربرد اصلی فروشگاه اتما فرهنگیان، خرید قسطی کالا و خدمات مسافرتی است. افرادی که قصد دارند تا از خدمات این سایت استفاده کنند، باید ابتدا با فروشگاه های طرف قرارداد اتما فرهنگیان آشنایی داشته باشند.
اطلاع از این موضوع برای برنامه ریزی خرید کاربران سایت etmacard.ir بسیار واجب است. در همین راستا در ادامه این بخش درباره فروشگاه های اتما فرهنگیان توضیحات بیشتری ارائه شده است.
یک بخش از سامانه اتما به فروشگاه های طرف قرارداد این سایت اختصاص یافته است.
افرادی که شرایط خرید قسطی از این سایت را داشته باشند می توانند با ورود به این بخش از سایت فروشگاه های مختلف را مشاهده کنند.
معرفی سایت اتما فرهنگیان
در حال حاضر ۷۶ فروشگاه با موضوعات فعالیت مختلف از فروش اقساطی اتما فرهنگیان حمایت می کنند .
افرادی که قصد دارند تا از این فروشگاه ها خرید کنند، می توانند از کارت اتمای خود استفاده کنند.
زمینه های فعالیت این فروشگاه ها شامل لوازم خانگی، کالا های دیجیتال، فرش و بسیاری زمینه های دیگر می شوند.
سوالات متداول
۱- سایت اتما فرهنگیان etmacard.ir چیست؟
✔️سایت اتما فرهنگیان توسط اتحادیه تعاونی های فرهنگیان طراحی شده است تا به آن ها خدماتی مانند خرید اقساطی کالا و خدمات مسافرتی را ارائه کند.
۲- نحوه ورود به سایت به چه صورت است؟
✔️برای ورود به سایت etmacard.ir، می توان نشانی اینترنتی این سایت را در مرورگر وارد کرده و سپس با استفاده از گزینه ورود به سایت، به بخش کاربری وارد شد.
۳- مشاهده اقساط در سایت اتما فرهنگیان به چه صورت است؟
✔️برای مشاهده اقساط و محاسبه مبلغ اقساط با توجه به طرح های مختلف و قیمت پایه کالاها، باید به سایت etmacard.ir مراجعه کرد.
 
پایان/*
ساناپرس را در ایتا، روبیکا، پیام رسان بله و تلگرام دنبال کنید.
 
منبع:اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn