کد خبر : 105799
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۳
4 بازدید

استعدادهای درخشان در کوچه و خیابان/ با آینده‌سازان ورزش چه می‌کنیم؟

استعدادهای درخشان در کوچه و خیابان/ با آینده‌سازان ورزش چه می‌کنیم؟

بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله ایرانی که با تیم بزرگسالان پینگ پنگ به مسابقات قهرمانی آسیا رفته صبح دیروز طی یک بازی حیرت انگیز سه بر دو از غول پینگ پنگ جهان برد. این تنها برد تیم ایران مقابل تیم چین بود. وانگ چوکین بازی بعد را روبروی نوشاد عالمیان سه بر یک پیروز شد.

بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله ایرانی که با تیم بزرگسالان پینگ پنگ به مسابقات قهرمانی آسیا رفته صبح دیروز طی یک بازی حیرت انگیز سه بر دو از غول پینگ پنگ جهان برد. این تنها برد تیم ایران مقابل تیم چین بود. وانگ چوکین بازی بعد را روبروی نوشاد عالمیان سه بر یک پیروز شد. حالا فکر می‌کنید استعداد این نوجوان در ادامه، توسط مسئولان ورزش جدی گرفته خواهد شد؟ یا مثل بیشتر استعدادهای ورزشی و علمی و هنری این کشور خودش باید به داد خودش برسد؟

تصمیم جمیل لطف الله نسبی که شجاعت کرد و فرجی را در ترکیب این تیم قرار داد چه؟ آیا قدر و ارزش کار او دیده خواهد شد؟

همچنین دیروز در فضای مجازی فیلم کوتاهی از یک دختر بچه آبادانی پخش شد که با چارچوب در ورودی خانه حرکات دیوانه‌وار بارفیکس انجام می‌دهد. وقتی به تکنیک این کودک ۵ ساله با آن امکانات غیراستاندارد و البته فوق العاده خطرناک نگاه می‌کنید آه از نهادتان بلند می‌شود که چه ساده استعدادهای ما در کوچه و خیابان پرپر می‌شوند.

شاید آرین سلیمی از معدود نمونه‌هایی باشد که در مسیر استعدادیابی و پرورش صحیح قرار گرفت و موفق شد در ۲۰ سالگی مدال طلای المپیک را به ارمغان بیاورد.

بی شک «بنیامین فرجی‌»های فراوانی در این مرزوبوم وجود دارند که می‌توانند آینده درخشانی برای ورزش ایران در عرصه‌های جهانی رقم بزنند به شرط آنکه دغدغه مشترکی بین مدیران ارشد ورزش وجود داشته باشد.

در همین رابطه ببینید:

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn