کد خبر : 105907
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶
17 بازدید

ویدئوی جنجالی اکبر عبدی در انتقاد به حقوق بازنشستگی

ویدئوی جنجالی اکبر عبدی در انتقاد به حقوق بازنشستگی

به گزارش بازیگر 360 ، اکبر عبدی، با انتشار ویدئویی، اعتراض خود را نسبت به میزان حقوق بازنشستگی‌اش اعلام کرده و گفته است که زندگی با این حقوق دشوارتر از مرگ است. برای مشاهده ادامه صحبت‌های این بازیگر، می‌توانید ویدئو را در ادامه ببینید. اکبر عبدی یکی از مشهورترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است.

به گزارش بازیگر 360 ، اکبر عبدی، با انتشار ویدئویی، اعتراض خود را نسبت به میزان حقوق بازنشستگی‌اش اعلام کرده و گفته است که زندگی با این حقوق دشوارتر از مرگ است.

برای مشاهده ادامه صحبت‌های این بازیگر، می‌توانید ویدئو را در ادامه ببینید.

اکبر عبدی یکی از مشهورترین بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. او متولد ۲۴ تیر ۱۳۳۹ در تهران و دارای سابقه‌ای طولانی و درخشان در عرصه هنر است. عبدی با بازی در فیلم‌های متعدد و سریال‌های تلویزیونی، به ویژه در نقش‌های کمدی، شناخته می‌شود.

از آثار برجسته او می‌توان به فیلم‌های “کچل”, “نرگس”, و سریال‌هایی مانند “باید از خدای خودت بپرسی” و “هزار دستان” اشاره کرد.

اکبر عبدی نه‌تنها به خاطر استعداد بازیگری‌اش بلکه به خاطر شخصیت خاص و شیوه بیان جالبش در رسانه‌ها نیز مورد توجه قرار گرفته است. او در بین هوادارانش به عنوان یک چهره محبوب شناخته می‌شود.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn