کد خبر : 106280
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۹:۵۵
23 بازدید

شرایط ثبت نام وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری

شرایط ثبت نام وام ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری

به گزارش . ساناپرس، جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد که وام ازدواج برای آخرین بازنشستگان مشمول، که در سال گذشته یا اوایل امسال ثبت‌نام کرده بودند، پرداخت شده است. وی افزود که اکنون هیچ بازنشسته‌ای وجود ندارد که در سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده و وام ازدواج فرزند خود را

به گزارش . ساناپرس، جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری، اعلام کرد که وام ازدواج برای آخرین بازنشستگان مشمول، که در سال گذشته یا اوایل امسال ثبت‌نام کرده بودند، پرداخت شده است. وی افزود که اکنون هیچ بازنشسته‌ای وجود ندارد که در سال‌های گذشته ثبت‌نام کرده و وام ازدواج فرزند خود را دریافت نکرده باشد.

امیرآبادی‌زاده بیان کرد که از میان متقاضیان وام ازدواج فرزندان بازنشستگان، ۴۴ هزار نفر تأیید شده و تسهیلاتی به مبلغ ۳۵ میلیون تومان با کارمزد سالانه ۴ درصد به آن‌ها پرداخت شده است. وی تأکید کرد که اجرای خدمات رفاهی و پرداخت تسهیلات مالی، بخشی از سیاست‌های صندوق بازنشستگی کشوری تحت عنوان «خدمت ادامه دارد» است و این صندوق تلاش می‌کند به طور مستمر خدمات مورد نیاز بازنشستگان را ارائه دهد.
علاوه بر وام ازدواج، تسهیلات حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی نیز برای فرزندان بازنشستگان در مقاطع ارشد و دکترا پرداخت شده است. از ابتدای سال جاری، تعداد ۳۲۷۶۲۶ فقره وام پرداخت شده و واریز تسهیلات برای سایر متقاضیان نیز پس از بررسی شرایط، در تیرماه ۱۴۰۳ انجام خواهد شد.
منبع:اندیشه معاصر

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn