کد خبر : 106861
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
10 بازدید

از رونالدو انتقام می‌گیرم!/ خیلی وقت است که کریستیانو را می‌شناسم و وقتش رسیده جبران کنم!

از رونالدو انتقام می‌گیرم!/ خیلی وقت است که کریستیانو را می‌شناسم و وقتش رسیده جبران کنم!

کالیدو کولیبالی مدافع میانی تیم فوتبال الهلال در فاصله سه هفته تا بازی برابر النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان از انگیزه‌هایش برای تقابل با کریستیانو رونالدو صحبت کرد. مدافع الهلال درباره سطح لیگ عربستان با حضور رونالدو گفت: «حضور رونالدو نشان می‌دهد که فوتبال عربستان به چه سطحی رسیده است. او باعث می‌شود بازیکنان بزرگی

کالیدو کولیبالی مدافع میانی تیم فوتبال الهلال در فاصله سه هفته تا بازی برابر النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان از انگیزه‌هایش برای تقابل با کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

مدافع الهلال درباره سطح لیگ عربستان با حضور رونالدو گفت: «حضور رونالدو نشان می‌دهد که فوتبال عربستان به چه سطحی رسیده است. او باعث می‌شود بازیکنان بزرگی به اینجا بیایند.»

کولیبالی که قبل از حضور در فوتبال عربستان در سری A ایتالیا مقابل رونالدو ستاره وقت یوونتوس قرار گرفته است با اشاره به تقابل دوباره با ستاره پرتغالی در ریاض افزود: «خیلی وقت است که کریستیانو را می‌شناسم و بارها از او شکست خورده‌ام. فکر می‌کنم در الهلال در حال جبران آن‌ باخت‌ها هستم.»

ستاره الهلال در پاسخ به سوال معروف مسی یا رونالدو؟ گفت: «از این بحث خوشم نمی‌آید. مسی و رونالدو تاریخ فوتبال را نوشته‌اند و اسطوره‌های این ورزش هستند. من هرگز به خودم اجازه نمی‌دهم آن‌ها را مقایسه کنم.»

بیشتر بخوانید: باشگاه استقلال تایید کرد؛ کنفدراسیون فوتبال آسیا با یک نامه، کریس رونالدو را از ایران گرفت!

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn