کد خبر : 108196
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
256 بازدید

خبر سخنگوی دولت درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و مطالبات گندمکاران

خبر سخنگوی دولت درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و مطالبات گندمکاران

ایرنا: سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مطالبات گندمکاران تا پایان امسال پرداخت می‌شود، گفت: پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان نیز طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه رقمی پرداخت شده و مجددا مبالغ دیگری تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.   فاطمه مهاجرانی افزود: مبلغی که در قانون بودجه امسال برای پاداش پایان

ایرنا: سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه مطالبات گندمکاران تا پایان امسال پرداخت می‌شود، گفت: پاداش پایان خدمت معلمان و فرهنگیان نیز طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه رقمی پرداخت شده و مجددا مبالغ دیگری تا پایان امسال پرداخت خواهد شد.

خبر سخنگوی دولت درباره زمان پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان بازنشسته و مطالبات گندمکاران 

فاطمه مهاجرانی افزود: مبلغی که در قانون بودجه امسال برای پاداش پایان خدمت درنظر گرفته شده، 22 همت است اما مطالبات بالای 70 همت است و طبیعی است که این ناترازی نارضایتی ایجاد می‌کند.

 
وی ادامه داد: آنچه در قانون آمده این است که مابقی مطالبات از محل فروش اموال پرداخت شود؛ برای دستگاهی که تعداد کارکنان آن 2 هزار نفر است، مولدسازی شدنی است اما دستگاهی که تعداد زیادی نیرو دارد، فروش امولا مازاد، شدنی نیست مثلا نمی‌شود که از یک سو به خیّرین بگوییم که برای ما مدرسه بسازند و از سوی دیگر برویم این مدارس را بفروشیم. بنابراین در این موضع لازم است از همه از جمله همکاران فرهنگی بخواهیم تا صبورانه‌تر برخورد کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn