کد خبر : 109301
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۱
7 بازدید

پژمان جمشیدی با سریال اجتماعی “محکوم” به نمایش خانگی بازمی‌گردد

پژمان جمشیدی با سریال اجتماعی “محکوم” به نمایش خانگی بازمی‌گردد

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی! پژمان جمشیدی، بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون، با سریال جدیدی به نام “محکوم” به دنیای نمایش خانگی بازمی‌گردد. داستانی اجتماعی و جذاب سریال “محکوم” به نویسندگی مهران مهدویان، قصه‌ای اجتماعی و پرکشش را روایت می‌کند. این سریال که به زودی از

به گزارش بازیگر 360 ، خبر خوب برای علاقه‌مندان به سریال‌های ایرانی! پژمان جمشیدی، بازیگر محبوب و پرطرفدار سینما و تلویزیون، با سریال جدیدی به نام “محکوم” به دنیای نمایش خانگی بازمی‌گردد.

داستانی اجتماعی و جذاب

سریال “محکوم” به نویسندگی مهران مهدویان، قصه‌ای اجتماعی و پرکشش را روایت می‌کند. این سریال که به زودی از پلتفرم فیلیمو پخش خواهد شد، به تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری و کارگردانی سیامک مردانه ساخته شده است.

ستاره‌هایی در کنار هم

در این سریال، علاوه بر پژمان جمشیدی، بازیگران مطرح دیگری همچون ساره بیات، کوروش تهامی و الهام کردا نیز حضور دارند. همچنین سیامک انصاری، اسماعیل محرابی و رامین پرچمی نیز با ایفای نقش در این سریال، به جمع بازیگران “محکوم” پیوسته‌اند.

تیمی حرفه‌ای و با تجربه

محمدرضا منصوری، تهیه‌کننده این سریال، پیش از این با تولید سریال‌های موفقی همچون “سقوط” و “حیثیت گم شده” (با طراحی و مشاوره محمدحسین مهدویان) نشان داده است که توانایی ساخت سریال‌های باکیفیت و جذاب برای مخاطبان ایرانی را دارد.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn