کد خبر : 110216
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱
51 بازدید

اولین ویدئو از پایتخت ۷ و سریال‌های جدید تلویزیون

اولین ویدئو از پایتخت ۷ و سریال‌های جدید تلویزیون

به گزارش بازیگر 360 ، یکی از مهم‌ترین این سریال‌ها، بدون شک فصل هفتم سریال محبوب «پایتخت» است که به تازگی تولید آن آغاز شده است. در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اولین تصاویر از سریال‌های جدید تلویزیون، از جمله «پایتخت ۷»، رونمایی شده است. در این ویدئو، تصاویری از بازیگران و کارگردانان مطرح

به گزارش بازیگر 360 ، یکی از مهم‌ترین این سریال‌ها، بدون شک فصل هفتم سریال محبوب «پایتخت» است که به تازگی تولید آن آغاز شده است.

در ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اولین تصاویر از سریال‌های جدید تلویزیون، از جمله «پایتخت ۷»، رونمایی شده است. در این ویدئو، تصاویری از بازیگران و کارگردانان مطرح سینما و تلویزیون کشورمان دیده می‌شود که نشان از کیفیت بالای این سریال‌ها دارد.

محسن تنابنده، بازیگر و نویسنده‌ی محبوب سریال «پایتخت»، خبر از آغاز تصویربرداری فصل هفتم این سریال در شهرستان شیرگاه داده است. او اعلام کرده است که این سریال با کارگردانی سیروس مقدم برای نوروز سال آینده آماده پخش خواهد شد.

یکی از نکات قابل توجه در مورد فصل جدید «پایتخت»، غیبت برخی از بازیگران قدیمی این سریال است. شایعات حاکی از آن است که مهران احمدی و سارا و نیکا در این فصل حضور نخواهند داشت. با این حال، انتشار تصویری از محسن تنابنده در کنار بهرام افشاری، هومن حاجی‌عبداللهی و احمد مهرانفر، امیدواری‌ها را برای حضور بهرام افشاری در این فصل افزایش داده است.

در این ویدئو، علاوه بر «پایتخت ۷»، تصاویری از ۱۸ سریال دیگر نیز به نمایش گذاشته شده است. این سریال‌ها در ژانرهای مختلفی همچون کمدی، اجتماعی، تاریخی و… تولید شده‌اند و هر کدام مخاطبان خاص خود را خواهند داشت.

با توجه به محبوبیت بالای سریال «پایتخت» و سایر سریال‌های ایرانی، انتظار می‌رود که این سریال‌ها با استقبال گسترده‌ی مخاطبان روبرو شوند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn