کد خبر : 110290
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۰
7 بازدید

داریوش مهرجویی در جوانی؛ تصویری دیده نشده از اسطوره سینمای ایران

داریوش مهرجویی در جوانی؛ تصویری دیده نشده از اسطوره سینمای ایران

به گزارش بازیگر 360 ، تصویری قدیمی از داریوش مهرجویی، کارگردان نامدار و تأثیرگذار سینمای ایران، در کنار رضا علوی، دوست و همکارش در دهه شصت، منتشر شده است. این تصویر یادآور روزهای جوانی و پرشور مهرجویی است که با آثار ماندگارش، سینمای ایران را متحول کرد. قتل هولناک در اوج ناامنی متأسفانه، داریوش مهرجویی

به گزارش بازیگر 360 ، تصویری قدیمی از داریوش مهرجویی، کارگردان نامدار و تأثیرگذار سینمای ایران، در کنار رضا علوی، دوست و همکارش در دهه شصت، منتشر شده است. این تصویر یادآور روزهای جوانی و پرشور مهرجویی است که با آثار ماندگارش، سینمای ایران را متحول کرد.

داریوش مهرجویی در قاب جوانی: تصویری دیده نشده از اسطوره سینمای ایران

قتل هولناک در اوج ناامنی

متأسفانه، داریوش مهرجویی در تاریخ ۲۲ مهر ۱۴۰۲ به همراه همسرش به طرز فجیعی به قتل رسیدند. این خبر شوک بزرگی به جامعه هنری و سینمایی ایران وارد کرد و موجی از اندوه و ناباوری را در پی داشت.

زندگی و آثار ماندگار

داریوش مهرجویی با آثاری چون “گاو”، “هامون”، “دایره مینا” و بسیاری دیگر، جایگاه ویژه‌ای در تاریخ سینمای ایران دارد. او به عنوان یکی از پیشگامان موج نوی سینمای ایران شناخته می‌شود و آثارش همواره مورد تحسین منتقدان و مخاطبان قرار گرفته است.

میراثی جاودان

درگذشت ناگهانی و تراژیک داریوش مهرجویی، جامعه هنری ایران را عزادار کرد. او با آثار ماندگار خود، میراثی ارزشمند از خود به یادگار گذاشت که برای همیشه در تاریخ سینمای ایران خواهد درخشید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn