کد خبر : 110957
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۱
27 بازدید

ببينيد | انتقال تتلو به زندان و اجراي حکم سنگین برای خواننده رپ

ببينيد | انتقال تتلو به زندان و اجراي حکم سنگین برای خواننده رپ

به گزارش بازيگر 360 ، اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که انتقال امیر تتلو، خواننده مشهور رپ، به زندان تهران بزرگ را نشان می‌دهد. این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته و موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است. با توجه به حکم جدیدی که برای تتلو صادر شده،

به گزارش بازيگر 360 ، اخیراً ویدئویی در فضای مجازی منتشر شده که انتقال امیر تتلو، خواننده مشهور رپ، به زندان تهران بزرگ را نشان می‌دهد. این اتفاق بازتاب گسترده‌ای در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی داشته و موجی از واکنش‌ها را به دنبال داشته است.

با توجه به حکم جدیدی که برای تتلو صادر شده، وی به دلیل تخلفات متعدد از جمله انتشار محتواهای خلاف اخلاقی و توهین به مقدسات، به مدت 15 سال به زندان محکوم شده است. این حکم نشان می‌دهد که دستگاه قضایی با جدیت با تخلفات افراد مشهور برخورد خواهد کرد و هیچکس از چشم قانون در امان نخواهد بود.

حکم جدید تتلو نه تنها بر آینده هنری وی تأثیرگذار خواهد بود، بلکه به عنوان یک هشدار برای سایر هنرمندان و چهره‌های مشهور تلقی می‌شود تا در فعالیت‌های خود دقت بیشتری داشته باشند و از هرگونه اقدامی که خلاف قانون و اخلاق باشد، خودداری کنند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn