کد خبر : 111877
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴
11 بازدید

سیلو بازمی‌گردد؛ تریلر فصل دوم منتشر شد

سیلو بازمی‌گردد؛ تریلر فصل دوم منتشر شد

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که بر اساس رمان پرفروش هیو هاوی ساخته شده، مخاطبان را به دنیای زیرزمینی و مرموزی می‌برد که ساکنان آن هیچ چیزی از دنیای بیرون نمی‌دانند. ربکا فرگوسن در جستجوی حقیقت در دنیای زیرزمینی سیلو در تریلر فصل دوم، شاهد ادامه ماجراهای ژولیت نیکولز با بازی درخشان ربکا

به گزارش بازیگر 360 ، این سریال که بر اساس رمان پرفروش هیو هاوی ساخته شده، مخاطبان را به دنیای زیرزمینی و مرموزی می‌برد که ساکنان آن هیچ چیزی از دنیای بیرون نمی‌دانند.

ربکا فرگوسن در جستجوی حقیقت در دنیای زیرزمینی سیلو

در تریلر فصل دوم، شاهد ادامه ماجراهای ژولیت نیکولز با بازی درخشان ربکا فرگوسن هستیم. ژولیت پس از کشف رازهای تاریک سیلو در فصل اول، اکنون مصمم است تا حقیقت را به طور کامل آشکار کند. در این فصل، او با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شود و به دنبال پاسخ سوالات بی‌پاسخ بسیاری است.

تاریخ پخش و عوامل تولید

فصل دوم سریال سیلو در 10 قسمت تولید شده و قرار است از تاریخ 15 نوامبر 2024 (25 آبان 1403) از شبکه اپل تی‌وی پلاس پخش شود. علاوه بر ربکا فرگوسن، بازیگرانی همچون سوفی تامپسون، شین مک‌ری، رمی میلنر، بیلی پستلتویت، چیپو چانگ، مت گومز هیداکا، ویل مریک، ایین گلن و استیو زان نیز در این فصل حضور دارند.

گراهام یوست، خالق سریال تحسین‌شده “Justified”، وظیفه ساخت سریال سیلو را بر عهده دارد و برای فصل دوم نیز به عنوان سازنده بازگشته است.

چرا باید سیلو را تماشا کنیم؟

  • داستانی جذاب و معمایی: سیلو با داستانی پیچیده و پر از تعلیق، بینندگان را به خود جذب می‌کند.
  • بازیگری قوی: بازیگران این سریال، به ویژه ربکا فرگوسن، با بازی‌های درخشان خود به عمق شخصیت‌ها می‌افزایند.
  • فضای تاریک و مرموز: دنیای سیلو با طراحی تولید چشم‌نواز و فضایی تاریک و مرموز، تجربه‌ای متفاوت را برای بینندگان فراهم می‌کند.
  • اقتباسی موفق از یک رمان پرفروش: سریال سیلو با وفاداری به رمان اصلی، توانسته است دنیای هیجان‌انگیز هاوی را به تصویر بکشد.

ربکا فرگوسن در جستجوی حقیقت در دنیای زیرزمینی سیلو

فصل دوم سریال سیلو وعده یک فصل پر از هیجان و کشف را می‌دهد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به ژانر علمی تخیلی و سریال‌های معمایی هستید، قطعاً نباید تماشای این سریال را از دست بدهید.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn