کد خبر : 112844
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰
2 بازدید

فیلمبرداری آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های احضار آغاز شد

فیلمبرداری آخرین قسمت از مجموعه فیلم‌های احضار آغاز شد

به گزارش بازیگر 360 ، جیمز وان، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ژانر وحشت، با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، رسماً از آغاز فیلمبرداری فیلم “The Conjuring: Last Rites” خبر داد. این فیلم که به عنوان آخرین قسمت از مجموعه محبوب احضار شناخته می‌شود، قرار است به زودی به سینماها بیاید. تیم سازنده قدرتمند مایکل چاوز،

به گزارش بازیگر 360 ، جیمز وان، کارگردان و تهیه‌کننده مشهور ژانر وحشت، با انتشار تصویری در اینستاگرام خود، رسماً از آغاز فیلمبرداری فیلم “The Conjuring: Last Rites” خبر داد. این فیلم که به عنوان آخرین قسمت از مجموعه محبوب احضار شناخته می‌شود، قرار است به زودی به سینماها بیاید.

تیم سازنده قدرتمند

مایکل چاوز، کارگردانی که سابقه درخشانی در ژانر وحشت دارد و پیش از این فیلم‌هایی مانند “The Conjuring: The Devil Made Me Do It” و “The Nun 2” را کارگردانی کرده است، هدایت این پروژه را بر عهده دارد. همچنین، دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که فیلمنامه دو قسمت قبلی از مجموعه احضار را نوشته بود، وظیفه نگارش فیلمنامه این قسمت را نیز بر عهده گرفته است.

جیمز وان و پیتر سفران نیز به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم، همچنان درگیر این پروژه هستند تا اطمینان حاصل کنند که این قسمت نیز همانند قسمت‌های قبلی، از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

بازگشت شخصیت‌های محبوب

پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا، که در نقش‌های اد و لورن وارن در تمام قسمت‌های قبلی حضور داشتند، دوباره در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت. همچنین، بن هاردی و میا تاملینسون نیز به جمع بازیگران این فیلم پیوسته‌اند.

تاریخ اکران

فیلم “The Conjuring: Last Rites” قرار است در تاریخ ۵ سپتامبر ۲۰۲۵ (۱۴ شهریور ۱۴۰۴) اکران شود. این تاریخ، طرفداران این مجموعه را برای تجربه یک ماجراجویی ترسناک دیگر هیجان‌زده کرده است.

درباره فیلم

مجموعه فیلم‌های احضار، داستان واقعی اد و لورن وارن، زوجی محقق در زمینه پدیده‌های ماوراءالطبیعه را روایت می‌کند. این زوج، در طول زندگی خود با اتفاقات ترسناک و ماورایی زیادی روبرو شدند و داستان‌های آن‌ها الهام‌بخش ساخت این مجموعه فیلم‌های محبوب شده است.

با توجه به تیم سازنده قوی، بازگشت بازیگران محبوب و تاریخ اکران مشخص شده، می‌توان انتظار داشت که فیلم “The Conjuring: Last Rites” نیز مانند قسمت‌های قبلی، با استقبال گسترده مخاطبان روبرو شود. طرفداران ژانر وحشت می‌توانند با خیالی آسوده منتظر اکران این فیلم باشند.

+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn